AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Går på oralcon, og opplever mellomdblødninger ofte, eller at mensen kommer til rare tider. Søkt litt rundt på nettet og leser at de kan være for svake, men er jeg fortsatt beskyttet? Gått på pillene lenger enn 3mnd som skal være tilvenningfase..Anonymous poster hash: 2babf...5d6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Ja du er fortsatt beskyttet. Men svake så menes det at det ikke har samme hormongreiene som de sterkeste, som kan være livsfarlige for kroppen, så oralcon er en veldig bra og tryggere type. Anonymous poster hash: ff6ef...337
peppermyntete Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Hopper du over, eller får du mellomblødninger i "vanlig syklus"?
Camzter Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Hopper du over, eller får du mellomblødninger i "vanlig syklus"? Mellomblødninger i vanlig syklus. Det er ikke hver mnd det skjer heller. 1
peppermyntete Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Mellomblødninger i vanlig syklus. Det er ikke hver mnd det skjer heller. Da kan det jo hende at pillene er for svake for kroppen din i den forstand at de ikke klarer å holde blødningene i sjakk. Jeg hadde tatt en tur til legen og rådført meg der
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Jeg opplevde det samme og byttet merke. Selv om det er litt høyere sjanse for bla blodpropp med andre merker så er den fortsatt svært liten. Hør med legen din. Anonymous poster hash: e2166...501
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå