AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Noen som har testet Bugaboo runner og vil fortelle hva de tenker? Har veldig lyst på den, men er bekymret for forhjulet som bare er i fast stilling, og at den virker lang i fronten. Ingen butikker som har den i nærheten så får ikke testet den ut på en stund virker det som. Anonymous poster hash: 9f7b1...807
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Hele poenget er jo at den skal ha fast forhjul, være lang og relativt bred. Det er en løpevogn. Er superfornøyd, perfekt til løping og turer langs vei og i skogen. Uslåelig at barnet kan sitte med ansiktet mot den som triller selvom det er en 3-hjuling. Anonymkode: aaffe...fb1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Jeg har brukt den en god stund selv, og savner veldig muligheten til å gjøre forhjulet svingbart. Ikke en vogn jeg ville anbefalt, da det garantert finnes bedre vogner som er mulig å bruke til løping, og som samtidig fungerer å gå innom butikken med. Det gjør ikke Bugaboo Runner etter min mening.. -TS Anonymkode: 9b9b6...1f2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Nei. Løpsvogner må ha fast forhjul om de skal fungere til mer enn en sporadisk liten joggetur. Runner er en løpsvogn noe den fungerer perfekt til. Hvis du skal ha en butikk/byvogn så ikke kjøp en løpsvogn. Anonymkode: aaffe...fb1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå