Gå til innhold

Burde jeg bare drite i han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis han lurte på når du kunne, så svar ham på det da. :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han lurte på når du kunne, så svar ham på det da. :rolleyes:

Les hele tråden :) 

Anonymous poster hash: fb39a...304

AnonymBruker
Skrevet

Så du ser på singelforumet på KG som en eneste stor kontaktannonse du da? Vel, jeg må nok skuffe deg og meddele om at de fleste av KG-brukerne er innom langt flere forum enn ett, og at vi liker både å diskutere, reflektere og å komme med egne erfaringer. Jeg har mye erfaring med dating og singelliv, har ikke alltid vært gift vet du

Anonymous poster hash: 3a8ba...f28

Ro ro ro ...men slapp av du skuffer ikke meg, synes bare det var morsomt når jeg så for meg at du ble avslørt av ektefellen din som "kona henger på singleforumet...hvordan tolke dette?" 

Oss menn hadde nok kommet unna med unnskyldningen din her om at vi er bare her og på datingsider for å reflektere og dele egne erfaringer selvsagt...  :fnise:

Anonymous poster hash: 2bdee...081

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk fullt mulig å ha det travelt på jobb, selv om det også kan være en unnskyldning. I dette tilfellet har han lurt på når du kunne møtes. Om ikke dette er nok til at du lar tvilen komme ham til gode, er det gjerne like greit at du dropper ham. Tillit er viktig i et forhold, og hvis du allerede mistror ham i datingfasen, lover ikke det nødvendigvis godt for fortsettelsen.

Ja,klart det er mulig å være veldig opptatt med jobb eller andre ting,men jeg tviler på om det er tilfellet her.Det at han spør når hun kan møtes betyr ingenting så lenge det faktisk ikke fører frem til et treff. Mange,både kvinner og menn liker å ha noen på gress for oppmerksomhet og som tidsfordriv desverre.

Anonymous poster hash: c8f82...930

AnonymBruker
Skrevet

Ro ro ro ...men slapp av du skuffer ikke meg, synes bare det var morsomt når jeg så for meg at du ble avslørt av ektefellen din som "kona henger på singleforumet...hvordan tolke dette?"

Oss menn hadde nok kommet unna med unnskyldningen din her om at vi er bare her og på datingsider for å reflektere og dele egne erfaringer selvsagt... :fnise:

Anonymous poster hash: 2bdee...081

Jadda, whatever floats your boat 😊

TS, hva skrev du når du avlyste? Og virket han overrasket eller lettet?

Anonymous poster hash: aadb9...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...