Gå til innhold

Burde jeg bare drite i han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet en fyr et par ganger, så ble det litt stillere fra han noen dager, han sluttet å sende mld på eget initiativ osv.

Mannet meg opp og spurte om han ville sees igjen og han svarte ja, men at han hadde mye greier på jobb og at han ikke visste helt om han kunne, men samtidig lurte han på når jeg evnt kunne. Jeg har alltid hørt at hvis en fyr begynner å snakke om at det er "mye på jobb" så burde man ta et hint.

Tror dere han virkelig er intr eller burde jeg bare droppe det og spare stoltheten min for en eventuell klein date med noen som egentlig ikke er hypp? (Hvis han i det hele tatt kommer og ikke avlyser selv da). 

Anonymous poster hash: 23d44...6ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han vet at du er keen på en date til så han lar høre fra seg hvis han er interessert. Prøv å tenke på noe annet i mellomtiden og forbered deg på at du kanskje ikke hører noe mer fra ham..

Endret av Ultiva
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han?

Hvis han har spurt om neste møte så er jo det positivt da, vel og merke. 

Anonymous poster hash: fdab6...66f
AnonymBruker
Skrevet

Du, først og fremst, det er ikke noe vits i å dytte posten din opp etter bare noen timer. Du skrev trossalt posten på kvelden, og kan ikke forvente at alle sitter oppe på natta for å svare deg mellom 21.30 og 01.00 før du begynner å mase.

Å være opptatt med mye jobb, eller andre ting er da helt rasjonelt og vanlig. Ikke noe å overtolke i det hele tatt. Du kan fint spørre han om en ukes tid om han har tid/lyst igjen da!
Først når han bruker denne unskyldningen tre-fire ganger på rad kan du begynne å ta hintet , men du kan jo se for deg om du selv hadde mye jobb eller stod i med flytting en periode, og ville møte en fyr men rett og slett ikke hadde tid og energi til det, hva skulle du sagt da; om du ikke kunne si sannheten med at du var opptatt med mye jobb? Sier man at man har mye for tiden men gjerne vil møtes, så mener man det. Det er ikke alltid det passer, bare.

Anonymous poster hash: ea24f...7d7
  • Liker 2
Skrevet

-Sluttet å sende meldinger på eget initiativ

-Vet ikke om han har tid til å treffes pga jobb

Dette er dårlige tegn i min bok.Jeg har selv hatt perioder med mye jobbing,der jeg ikke har orket å treffe vedkommende.Men da har jeg sørget for å opprettholde kontakten på andre måter.Det tar noen få sekunder å sende en melding.En hektisk jobbperiode skal ikke automatisk føre til at han slutter å sende meldinger på eget initiativ.

Jeg ville overlatt til han å avtale neste date.Si han få gi en lyd når han har fått bedre tid og ikke send flere meldinger etter det.Kanskje han har fått inntrykk av at du er veldig keen,og derfor regner med du alltid vil være tilgjengelig..?

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste kvinnfolk er også utrolig opptatte og antall unnskyldninger er ikke akkurat beskjedent ..men går det andre veien så er det feil om man blir travel en periode ? 

jaja...selvinnsikten er ikke akkurat imponerende

Anonymous poster hash: 2bdee...081
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste kvinnfolk er også utrolig opptatte og antall unnskyldninger er ikke akkurat beskjedent ..men går det andre veien så er det feil om man blir travel en periode ?

Haha, har du snakket med "de aller fleste kvinner"? At noen menn og noen kvinner bruker unnskyldninger om at de er opptatte har da ingenting med selvinnsikt å gjøre? Generalisering er en stygg bil.

Anonymous poster hash: accf0...81f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, har du snakket med "de aller fleste kvinner"? At noen menn og noen kvinner bruker unnskyldninger om at de er opptatte har da ingenting med selvinnsikt å gjøre? Generalisering er en stygg bil.

Anonymous poster hash: accf0...81f

Det sier seg vel selv med litt fornuft at det menes "de aller fleste kvinner jeg har hatt noe med å gjøre direkte eller indirekte" ...

hukjønn er verstingen her med å lage dårlige unnskyldninger istedenfor å være rett frem ...begrepet luremus kommer fra en plass. 

AnonymBruker
Skrevet

Det sier seg vel selv med litt fornuft at det menes "de aller fleste kvinner jeg har hatt noe med å gjøre direkte eller indirekte" ...

hukjønn er verstingen her med å lage dårlige unnskyldninger istedenfor å være rett frem ...begrepet luremus kommer fra en plass. 

Du vil ikke tro hvor mange menn som lager unnskyldninger og drar ut tiden.

Fordi de er feige,og fordi de ønsker å ha deg på gress i tilfelle noe bedre ikke dukker opp.Mange menn som slutter helt å svare uten forvarsel så her er kvinner og menn like dårlige.

Anonymous poster hash: c8f82...930

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

-Sluttet å sende meldinger på eget initiativ

-Vet ikke om han har tid til å treffes pga jobb

Dette er dårlige tegn i min bok.Jeg har selv hatt perioder med mye jobbing,der jeg ikke har orket å treffe vedkommende.Men da har jeg sørget for å opprettholde kontakten på andre måter.Det tar noen få sekunder å sende en melding.En hektisk jobbperiode skal ikke automatisk føre til at han slutter å sende meldinger på eget initiativ.

Jeg ville overlatt til han å avtale neste date.Si han få gi en lyd når han har fått bedre tid og ikke send flere meldinger etter det.Kanskje han har fått inntrykk av at du er veldig keen,og derfor regner med du alltid vil være tilgjengelig..?

Takk for svar.. Da avlyser jeg avtalen :/ kan like gjerne gjøre det før han gjør det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og ikoniske begrep som player og drittsekk sier deg ingenting? Nei, for samtlige hannkjønn verden over er jo bare søte og snille de, bruker aldri naive jenter for sex eller holder dem på gress? Idiot...

Anonymous poster hash: 3a8ba...f28

• Liker 1
Skrevet

Datet en fyr et par ganger, så ble det litt stillere fra han noen dager, han sluttet å sende mld på eget initiativ osv.

Mannet meg opp og spurte om han ville sees igjen og han svarte ja, men at han hadde mye greier på jobb og at han ikke visste helt om han kunne, men samtidig lurte han på når jeg evnt kunne. Jeg har alltid hørt at hvis en fyr begynner å snakke om at det er "mye på jobb" så burde man ta et hint.

Tror dere han virkelig er intr eller burde jeg bare droppe det og spare stoltheten min for en eventuell klein date med noen som egentlig ikke er hypp? (Hvis han i det hele tatt kommer og ikke avlyser selv da). 

Det er faktisk fullt mulig å ha det travelt på jobb, selv om det også kan være en unnskyldning. I dette tilfellet har han lurt på når du kunne møtes. Om ikke dette er nok til at du lar tvilen komme ham til gode, er det gjerne like greit at du dropper ham. Tillit er viktig i et forhold, og hvis du allerede mistror ham i datingfasen, lover ikke det nødvendigvis godt for fortsettelsen.

Skrevet

Takk for svar.. Da avlyser jeg avtalen :/ kan like gjerne gjøre det før han gjør det.

Ikke sikkert han ville avlyst, men jeg tviler på at du er Nr 1 på lista hans..

Hadde du vært drømme dama, så hadde du visst det...

AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke tro hvor mange menn som lager unnskyldninger og drar ut tiden.

Fordi de er feige,og fordi de ønsker å ha deg på gress i tilfelle noe bedre ikke dukker opp.Mange menn som slutter helt å svare uten forvarsel så her er kvinner og menn like dårlige.

Anonymous poster hash: c8f82...930

Rart det der ...hvem som altids må ta initiativet til å spørre dere ut in the first place? 

Holde på gress? ...hvem er det som friendzoner alle for å altids ha noen der ? "luremus luremus"

Hvem er det som er den største synderen når det gjelder å gjøre seg utilgjennelige\opptatte til å svare på meldinger osv? ..det er ihvertfall ikke menn. Det er jo drøssevis av tråder skrevet av jenter hvor nettopp dette er temaet. 

Innen den tiden dere har gjort dere kostbare nok så kan de mest offensive menn ha funnet andre mer som ikke har en fullt så høy pris...skyld på dine egne medsøstre. 

AnonymBruker
Skrevet

Og ikoniske begrep som player og drittsekk sier deg ingenting? Nei, for samtlige hannkjønn verden over er jo bare søte og snille de, bruker aldri naive jenter for sex eller holder dem på gress? Idiot...

Nei stort sett ikke ...noen unntak men det vil det altid være.

Du oppfatter det slik at det er menn sin feil, men når det er oss menn som altids må ta initiativet og dere gjør dere svært kostbare i retur så gidder vi ikke mer....så slutt med det så kanskje vil verden din også forandre seg.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikkert han ville avlyst, men jeg tviler på at du er Nr 1 på lista hans..

Hadde du vært drømme dama, så hadde du visst det...

Ja, enig i det. Har avlyst nå :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei stort sett ikke ...noen unntak men det vil det altid være.

Du oppfatter det slik at det er menn sin feil, men når det er oss menn som altids må ta initiativet og dere gjør dere svært kostbare i retur så gidder vi ikke mer....så slutt med det så kanskje vil verden din også forandre seg.

Haha jeg er lykkelig gift på femte året 😁 Sluttet å falle for alle drittsekkene og playerne og fant meg en flott mann som ikke spilte spill og som turte å vise at han virkelig ville ha meg 😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg er lykkelig gift på femte året Sluttet å falle for alle drittsekkene og playerne og fant meg en flott mann som ikke spilte spill og som turte å vise at han virkelig ville ha meg

Da skjønner jeg ikke at du kan bruke et eneste mer sekund på singelforumet ...eller er du på søk eller jakt etter noen å ha på gress kanskje? 

Tenk deg trådtitelen imorgen "Ektefellen henger på singelforumet - hvordan tolke dette?" ...hahah

AnonymBruker
Skrevet

Da skjønner jeg ikke at du kan bruke et eneste mer sekund på singelforumet ...eller er du på søk eller jakt etter noen å ha på gress kanskje?

Tenk deg trådtitelen imorgen "Ektefellen henger på singelforumet - hvordan tolke dette?" ...hahah

Så du ser på singelforumet på KG som en eneste stor kontaktannonse du da? Vel, jeg må nok skuffe deg og meddele om at de fleste av KG-brukerne er innom langt flere forum enn ett, og at vi liker både å diskutere, reflektere og å komme med egne erfaringer. Jeg har mye erfaring med dating og singelliv, har ikke alltid vært gift vet du 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...