AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg har startet med menskopp. Jeg vil så gjerne ha en bedre mensperiode. Det fungerer sonn passe greit, men "stilken" gnager og jeg syns i grunnen koppen virker litt stiv/hard i materialet. Den er derfor litt ubehagelig å ha oppi "dåsa". Finnes det mykere kopper? Er du en menskopptilhenger? Tileggsinforamsjon: jeg har kjøpt en billig en i størrelse s og klippet stilken 50%. Anonymous poster hash: e2817...cd2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Jeg bruker DivaCup, gjort det de siste 2 årene. Jeg plages ikke med noe. Ville heller invistert litt mer i en skikkelig kopp om din er billig. Anonymous poster hash: c606e...8d9
-ssi Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Jeg prøvde først Moon Cup, men den var altfor stiv. Syntes den gnagde, og hadde ofte lekkasjer. Nå har jeg Lady Cup og er kjempefornøyd. Den er mye mykere. Fant en gang ei nettside med oversikt over hvor myke de forskjellige merkene er, men nå finner jeg den selvfølgelig ikke igjen.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Jeg prøvde først Moon Cup, men den var altfor stiv. Syntes den gnagde, og hadde ofte lekkasjer. Nå har jeg Lady Cup og er kjempefornøyd. Den er mye mykere. Fant en gang ei nettside med oversikt over hvor myke de forskjellige merkene er, men nå finner jeg den selvfølgelig ikke igjen. Du mener sikkert denne? http://menskopp.org/hvordan%20velge%20riktig%20kopp.html Jeg har også Ladycup og er fornøyd med den, men kanten er ganske hard. Jeg klippet av hele stilken, ellers gnagde den. Anonymous poster hash: c241d...bd0
-ssi Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Du mener sikkert denne? http://menskopp.org/hvordan%20velge%20riktig%20kopp.html Jeg har også Ladycup og er fornøyd med den, men kanten er ganske hard. Jeg klippet av hele stilken, ellers gnagde den. Anonymous poster hash: c241d...bd0 Der var den, ja :-)
peppermyntete Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Jeg prøvde ladycup og var storfornøyd helt til jævelskapen satte seg fast der oppe og jeg brukte en time på å få den ut. Aldri mer fant jeg ut da ^^
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Jeg er veldig fornøyd med LadyCup. Jeg klipte stilken helt ned med en gang. Har brukt den i to år nå og skal aldri bruke tampong igjen. Anonymous poster hash: 870ab...38d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Har den minste ladycup. Den vil ikke poppe ut, så nop, tamponger it's. Anonymous poster hash: 62cf6...929
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå