AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Er 18 år og får inn rosa tampong, disse er ganske store. Har alltid fått høre at jeg er veldig trang, men fikk her om dagen høre at rosa tamponger er for de med vide underliv.. Er ganske usikker på meg selv så ble ganske lei meg.. Stemmer det?Anonymous poster hash: 97c6e...cc8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Store tamponer er for dem med store blødninger, uansett om de har trang eller vid vagina. Ikke hør på sånt tull. Anonymous poster hash: 1fb00...a23 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Hadde tampongen vært stor som i fysisk stor ville det gjort vondt når du satte deg. Anonymous poster hash: 46a32...132 3
PetrovaFire Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Det finnes en større type også tror jeg. Men tampongen er vel ikke veldig stor når den ikke er fylt med væske? Hvordan er det når den er full, er det ubehagelig å ha den inni fordi den er litt stor? Tror ikke dette betyr at du har et vidt underliv (er ganske mange som bruker rosa) og den er jo bare større i den grad at den kan trekke til seg mer væske, Kvinner får jo en agurk oppi "der" men mange de er sikkert trange selv om. en tampong er så liten i forhold til en penis( de fleste) for eksempel, så ikke bekymre deg 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Ts: nå vet du at de som ga deg den feilaktige opplysningen, ikke har peiling på kvinneunderliv. Anonymous poster hash: 68737...5f8 5
peppermyntete Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Nå måtte jeg bare le, hvor i alle dager har denne personen som fortalte deg det hatt seksualundervisningen sin? For det første så finnes det grønne tamponger også, som er enda større. Hvorfor? Jo, fordi størrelsen på tamponger avhenger av hvor mye man blør. Selv bruker jeg for eksempel blå (normal) under de verste dagene, men den er umulig for meg å presse inn på dager jeg blør mindre så da bruker jeg gul (mini). Før jeg begynte på p-piller hadde jeg større blødninger, da brukte jeg rosa. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Jeg har hostet ut en tampong før. Kan trygt si jeg har hatt komplekser for størrelsen min etter det, selvom jeg aldri har fått kommentarer på det når jeg har vært i seksuelle sammenhenger. Noen andre som har hostet ut en tampong? xD (den satt kanskje litt langt ut, og hosteannfall gjennom flere timer, vips sklei den utenfor åpningen gitt! :O ) Anonymous poster hash: 14256...7e4
Frk.K Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Frk.K, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå