AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Hei Har denne måneden hoppet over mensen (to uker) og har enda ikke fått noen mellomblødning. Men de to siste dagene har jeg hatt bittelitt lysebrunt utflod når jeg har tørket meg etter toalettbesøk. (Er dette det folk kaller spotting?) Og tror dere jeg kan ha sex nå uten å begynne å blø mer under selve akten? Noen som har erfaringer? Har ikke gått på p piller veldig lenge så jeg er veldig usikker.. Anonymous poster hash: 8ce8b...277
Rosa Sitron Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Det høres ut spotting/mellomblødning ja. Du kommer ikke til å blø mer av å ha sex, men siden du ikke vet hvor mye du blør i mellomblødningene dine kan man ikke si noe om det vil være nok blod til at det syntes
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Har jeg gått glipp av noe de siste årene på pillen? Kan ikke huske å ha noe som heter mellomblødning.Anonymous poster hash: a1d89...8ed
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Takk for svar. Nei for det er liksom helt lys brunt utflod. Altså ikke blod. Er bare redd for om jeg nå har sex, så vil det fosse ut liksom. Er ikke så gira på det. Anonymous poster hash: 8ce8b...277
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Har jeg gått glipp av noe de siste årene på pillen? Kan ikke huske å ha noe som heter mellomblødning.Anonymous poster hash: a1d89...8ed mellomblødninger er de blødninger som kommer når du ikke er på den pillefrie uken. Det er det min gynekolog sier og også det som sto i pakningsvedlegget. Det kallses også spotting. Anonymous poster hash: 0cae8...99c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Såååå... Kan man kalle det jeg opplever en mellomblødning? Selvom jeg ikke direkte blør? Redd for å begynne å blø dersom jeg har sex nåAnonymous poster hash: 8ce8b...277
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå