Gå til innhold

Du er ikke syk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke i form.Har alle plager som lavt stoffskifte kan gi.

Jeg har struma,så måler det 2 g i året.

Ble målt for 14 d siden...ligger akkurat over nedre grense. Vært å tatt biopsi på struma. Knuter på begge lapper.

Kommer til legen så sier han alt er ok.

Han tar feil. Gikk hjem å leste Per Egil Hegge sin bok,og konstaterer at uvitenhet lever i beste velgående hos legene.

Kom tilbake om 14 d så får du sykml om det ikke har gått over.

Hva skal jeg sykemld for? Alt er jo fint

Anonymous poster hash: b4487...6fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende legen mente at du skulle vente å se litt an på formen. Men ta en time hos en annen lege og forklar saken på nytt, kanskje han har et annet syn på saken. Hos private leger får du time så og si på dagen (koster såklart deretter også, men er et alternativ). Ønsker du å gå til din egen lege kan du jo ta en telefon til han/henne og si at formen IKKE er bra, og at du føler du ikke fikk nok hjelp og at du ikke vet hva du skal gjøre. Desverre i dag så må mange pasienter "slå et slag" selv og pushe litt på legen for å få nok og riktig hjelp, og ikke godta at legen sier at formen er bra når du føler at den IKKE er det. 

Ønsker deg masse lykke til, og god bedring :)

AnonymBruker
Skrevet

Den 14 dager setningen fra legen oppfattes som et forsøk på å få pas ut døren.

Nå har jeg vært mye til legen pga dette. Mange år. Siste 2 år har formen vært dalende,og siste halvår helt j....Så 14 d vil ikke gjøre underverker tror jeg.

Etter som jeg leser er tabellene deres statistikk igrunnen,så da er sjansen for at legen tar feil, stor.

Noe som kan ha stor innvirkning på kroppen. Farlig er det også.

Anonymous poster hash: b4487...6fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...