AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Hei dere. Jeg ønsker svar på et par ting, og håper noen her har litt peiling. Etter mange år som par har jeg lyst til å krydre sexlivet. Han drømmer om trekant, jeg drømmer bare om sex med flere, med han. Har blitt anbefalt vip room, men er usikker og vil gjerne vite hva jeg går til. - Har hørt at lørdager er kvelden for par så ta utgangspunkt i at vi er der en lørdag! Er det sånn at vi er nødt til å gå nakne eller i undertøy? Det gjør meg svært ukomfortabel! Kan vi ikke gå påkledd frem til vi havner i høyet? Det serveres alkohol der? Hvordan er "normen" i forhold til om vi bare vil dra å ta en drink mens vi ser oss om? Er det akseptabelt? Min egen usikkerhet rundt min egen kropp gjør også at jeg vurderer å bli hjemme. Jeg er plus size, og svært ukomfortabel med eget speilbilde. Har det for meg at det vandrer nakne, selvsikre kropper rundt. Meninger? På forhånd, takk! Anonymous poster hash: 51284...1d8
Subtessa Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Hei dere. Jeg ønsker svar på et par ting, og håper noen her har litt peiling. Etter mange år som par har jeg lyst til å krydre sexlivet. Han drømmer om trekant, jeg drømmer bare om sex med flere, med han. Har blitt anbefalt vip room, men er usikker og vil gjerne vite hva jeg går til. - Har hørt at lørdager er kvelden for par så ta utgangspunkt i at vi er der en lørdag! Er det sånn at vi er nødt til å gå nakne eller i undertøy? Det gjør meg svært ukomfortabel! Kan vi ikke gå påkledd frem til vi havner i høyet? Det serveres alkohol der? Hvordan er "normen" i forhold til om vi bare vil dra å ta en drink mens vi ser oss om? Er det akseptabelt? Min egen usikkerhet rundt min egen kropp gjør også at jeg vurderer å bli hjemme. Jeg er plus size, og svært ukomfortabel med eget speilbilde. Har det for meg at det vandrer nakne, selvsikre kropper rundt. Meninger? På forhånd, takk! Anonymous poster hash: 51284...1d8 Jeg og kjæresten var på viproom nå på lørdag faktisk. Første gang for oss. Det er virkelig å anbefale. Man kan ha på klær til kl 23.00, da må alle skifte. Menn til boxer og jenter til undertøy ol. Evt nakne. Er en sånn stemning der at det går helt greit. Jeg er selv overvektig, men det var ingen problemer, ennå jeg kvier meg for å kle av med med bare kjæresten i nærheten. Det serveres alkohol ja, man kan også ha med eget. Vi drar garantert igjen! Traff et meget hyggelig par vi hadde sex med. Kjør på!! Jeg angrer bare på at jeg ikke har dratt før.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Jeg og kjæresten var på viproom nå på lørdag faktisk. Første gang for oss. Det er virkelig å anbefale. Man kan ha på klær til kl 23.00, da må alle skifte. Menn til boxer og jenter til undertøy ol. Evt nakne. Er en sånn stemning der at det går helt greit. Jeg er selv overvektig, men det var ingen problemer, ennå jeg kvier meg for å kle av med med bare kjæresten i nærheten. Det serveres alkohol ja, man kan også ha med eget. Vi drar garantert igjen! Traff et meget hyggelig par vi hadde sex med. Kjør på!! Jeg angrer bare på at jeg ikke har dratt før. Men jeg er rett og slett redd for å bli "avhengig". At sexen mellom oss skal bli kjedelig. Anonymous poster hash: 51284...1d8
Subtessa Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Er nok lett å bli "avhengig ja. Jeg har et anspent forhold til egen kropp, men det har sluppet litt taket etter besøket på viproom. Så for vår del tror jeg bare forholdet blir bedre.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Kan noen risikere å ikke få noen? Akkurat som de som sitter som tapere på benken under skoledansen? Anonymous poster hash: ba98c...ad3
Maus Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Kan noen risikere å ikke få noen? Akkurat som de som sitter som tapere på benken under skoledansen?Anonymous poster hash: ba98c...ad3 Alle hunkjønn får
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå