Gå til innhold

Hvor TYKK er ideelt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I motsetning til disse penislengde-trådene, vil jeg vite hva KGs kvinner og menn synes er idealtykkelsen på en penis?

Anonymous poster hash: 8b05d...f0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I motsetning til disse penislengde-trådene, vil jeg vite hva KGs kvinner og menn synes er idealtykkelsen på en penis?

Såpass tykk at den går inn på første forsøk og at det er litt spillerom så kvinnen kan bruke musklene i underlivet til å gripe rundt så hun lettere får orgasme ! 👍

Anonymous poster hash: ba478...947

AnonymBruker
Skrevet

Med noen damer ville sikkert 16-18 cm rundt være helt ideellt, mens andre føles i overkant trange selv med min sørgelig gjennomsnittlige som bare er 12 cm rundt.........

Anonymous poster hash: fa110...69a
AnonymBruker
Skrevet

Med noen damer ville sikkert 16-18 cm rundt være helt ideellt, mens andre føles i overkant trange selv med min sørgelig gjennomsnittlige som bare er 12 cm rundt.........

Anonymous poster hash: fa110...69a

Bare 12 cm rundt? Du vet at den tykkelsen er mest normal, da gjennomsnittet er 11-12 cm i omkrets.. Men nå er vi lei alle disse fitte, pupper og penistrådene. 95% både kvinner og menn er normale der nede.

Anonymous poster hash: 94f06...465

AnonymBruker
Skrevet

Middagspølsetykkelse

Anonymous poster hash: 20e39...de2

AnonymBruker
Skrevet

Åh neiiiiiiiiiiii

Nå ble jeg sulten. Nattmat :natti:

AnonymBruker
Skrevet

Ps

Tykkelse som helt vanlig langfinger holder

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt et par med håndledds-tykkelse. Altså som mitt damehåndledd. Har jo aldri målt noen, men det var helt supert å ha sex med noen som var så tykke! Under fire damefingre i tykkelse blir litt stusselig, jeg vil gjerne føle at jeg fylles (og jeg foretrekker ikke lange!). 

Anonymous poster hash: b9035...eae
AnonymBruker
Skrevet

94b38e2368353fb141b33e59abd9d153cfaa9718

Anonymous poster hash: 30b6b...761
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt et par med håndledds-tykkelse. Altså som mitt damehåndledd. Har jo aldri målt noen, men det var helt supert å ha sex med noen som var så tykke! Under fire damefingre i tykkelse blir litt stusselig, jeg vil gjerne føle at jeg fylles (og jeg foretrekker ikke lange!).  Anonymous poster hash: b9035...eae

Har som mann en ide å aldri ligge med damer som har tjukkere håndledd en min penis. Erfaring er at de, som du gjør, at de når de ser tjukkelsen sammenligner tjukkelsen på håndleddet sitt og penis. Jeg tror at tjukkelsen på penis er en dimensjon på kvinners nytelse under samleie. Omkrets gjør at klitoris påvirkes mer og muliggjør en vaginal og kltoris orgasme. Økning i cm i omkrets betyr mer for volumet på penis enn lengden.

Anonymous poster hash: 00ac3...385

AnonymBruker
Skrevet

MR_AVERAGE_CIRCUM.jpg

Tabellen viser altså at 1,1% av menn har pikker som er 15,24 cm i omkrets eller tykkere. (6 tommer x 2,54 cm = 15,24 cm.)

Nesten alle menn har en tykkelse på mellom 10,8 cm og 14,0 cm.

Jeg har et smalt håndledd. Det målet 18 cm. Say no more...

Anonymous poster hash: 06c7f...268
AnonymBruker
Skrevet

MR_AVERAGE_CIRCUM.jpg

Tabellen viser altså at 1,1% av menn har pikker som er 15,24 cm i omkrets eller tykkere. (6 tommer x 2,54 cm = 15,24 cm.)

Nesten alle menn har en tykkelse på mellom 10,8 cm og 14,0 cm.

Jeg har et smalt håndledd. Det målet 18 cm. Say no more...

Anonymous poster hash: 06c7f...268

Hadde vært en bedre graf om den hadde brukt et ikke-retardert målesystem :P

Anonymous poster hash: c6348...adc

Skrevet

...og siden lengde ofte er et tema:

In a report published in BJU International, researchers brought together results of 12 studies that measured penis size and 11,531 men since 1942.  They also studied what men and women think about penis size.  63% of men with average penis size felt that they were big enough.  However, 85% of women were satisfied with their partner's size.

penis_size_by_race.pngAccording to a 1,661 men study published in the July 10, 2013 Journal of Sexual Medicine, the average erect penis is about 5.5 (14 cm) long, ranging from 1.6 inches (4cm) long to 10.2 inches (26 cm). However, the standard deviation is about 1 inch (2.66 cm) which means that, about two-thirds of men's erect penises in the study are between roughly 4.5 and 6.5 inches long (12.5cm to 16.8cm).

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært en bedre graf om den hadde brukt et ikke-retardert målesystem :PAnonymous poster hash: c6348...adc

Utenfor tabellen. Får leve med det.

Anonymous poster hash: 00ac3...385

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...