Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2002 #1 Skrevet 7. juli 2002 Klør så det begynner å blø og flasse i bakhodet. Kan ikke være shampo og balsam jeg reagerer på heller for da hadde det vel klødd over hele skolten. Det spiller ingen rolle om jeg nettopp har vasket håret eller om det er noen dager siden sist. Det klør ikke hele tiden, det kan gå flere uker i mellom, men så setter det i for fullt å klø, og jeg bare må klø igjen.... Noen som vet noe om dette?
Guess What! Skrevet 7. juli 2002 #2 Skrevet 7. juli 2002 Det kan faktisk vere shampooen din som gjør det. Det er av og til vanlig at det "slår" ut på bare enkelte steder på hodet. Hodebunnen din virker vertfall veldig irritert. Frisørene har alltid greie på det der! De har noen midler mot kløe i hodebunn.. Det hjelper veldig godt. Og du slutter å måtte klø hele tiden. Husker ikke hva det het sånn nå på sparket! Og trur ikke det koster så mye heller. Men du kan jo begynne med å prøve en mildere shampoo og balsam! Noe du finner hos rimi! :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #3 Skrevet 8. juli 2002 Hei! Det kan være at du er så uheldig som meg og har psorasis i hodebunnen. Da klør det spesielt mye viss du er stressa.. Men fortvil ikke,det finnes shampoer som hjelper. Du kan prøve fungoral uten resept på apoteket, gå til frisør og spør om en for irritert hodebunn eller viss det er galt nok, ta deg en tur til lege og få psorasis shampo og krem på resept.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå