Gå til innhold

Endelig en ikke-rosa blogg!


Gjest Zeitgeist

Anbefalte innlegg

Yme, din blogg jo. Da skal jeg begynne å lese den :P

Tenk at jeg driver med sånt da! Blir du ikke litt skuffa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk at jeg driver med sånt da! Blir du ikke litt skuffa?

Hehe, nei hvorfor skulle jeg bli skuffa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg fikk meg en god latter! Morsom blogg

Takk :nigo:

Men hvorfor tjener du ikke på bloggen? Er det sponsorer man tjener på? Eller klikk?

Det ser ut som man kan tjene penger, om man får folk til å trykke seg inn på linker hvor de feks kan kjøpe produkter fra nelly.com osv.

Man tjener ingen ting på at folk leser bloggen, eller om folk ser på reklamene, med mindre bloggeren selv velger å putte dedikert reklame i innleggene sine.

Jeg har 100 lesere hver dag, så det hadde ikke blitt særlig med kroner uansett :ler:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det dine tegninger også? 

 

Ser ut som en gøyal blogg! 

 

 

Ja, jeg lager det meste selv, men det hender jeg bruker bilder jeg finner på nettet, om jeg har dårlig tid, eller om jeg ikke kommer på noe jeg syns kan passe til det jeg har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lager det meste selv, men det hender jeg bruker bilder jeg finner på nettet, om jeg har dårlig tid, eller om jeg ikke kommer på noe jeg syns kan passe til det jeg har skrevet.

Kult! Var veldig artige tegninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Ja, jeg lager det meste selv, men det hender jeg bruker bilder jeg finner på nettet, om jeg har dårlig tid, eller om jeg ikke kommer på noe jeg syns kan passe til det jeg har skrevet.

Hvorfor har du fjerna det geniale sitatet fra signaturen din? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Dette har jeg ikke fått med meg... det innlegget med honningboksene i parken - jeg lo, flere ganger. :P Får lese litt mer når det ikke er midt på natten... lei uvane å bruke tid på internett når man ikke får sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Var veldig artige tegninger!

 

Takk skarruha! :nigo:

 

Hvorfor har du fjerna det geniale sitatet fra signaturen din? :(

 

Jeg bytta det ut da jeg så responsen på bloggen i denne tråden. Det var så mange som syns humoren var flau og dårlig, og at jeg ikke var flink til å skrive, så da lagde jeg denne signaturen, for å hylle dem ;)

 

Haha! Dette har jeg ikke fått med meg... det innlegget med honningboksene i parken - jeg lo, flere ganger. :P Får lese litt mer når det ikke er midt på natten... lei uvane å bruke tid på internett når man ikke får sove.

Den er bare 2 eller 3 uker gammal, så det er ikke så rart om du ikke har lagt merke til den. Hadde rundt 1000 lesere de første to dagene, men nå ligger jeg jevnt på 100 lesere om dagene, noe jeg føler er en stor suksess, i og med at planen min var å ha 4 lesere, som er de gutta jeg ofte nevner i innleggene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker deg, Yme, for en ufattelig frigjørende blogg.

 

Takk :)

 

Til deg denne sangen, du gjør meg alltid glad når jeg leser noe av deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du har ingen tro på det, fordi du personlig ikke likte humoren? Det var jo en litt merkelig målestokk, med mindre du liker humoren til absolutt alle kjente komikere, musikken til alle kjente musikere, alle TV-programmer som er populære osv.

Den har slått ganske bra an allerede, med over 300 lesere på de 2 dagene den har eksistert :)

NAVGubbe veit veldig godt hvordan NAV fungerer, og han har ingen dårlige holdninger ovenfor dette. Du skal ikke se bort ifra at det er en dose selvironi med i bildet, og at det som står der er ting som har skjedd i virkeligheten.

Det kan nevnes at de som jobber på NAV kjenner NAVGubbe såpass godt at de veit at han tuller når han kaller dem nazier, og at de syns han er en artig skrue ;)

 

 

 

Jo.

 

Takk, takk! Bruker en halvtime på det om morgenen, for å våkne og komme i gang med dagen. Rasker sammen noe dritt jeg har opplevd, rører inn en neve bitterhet, lager eller finner et bilde som kan ha en halvveis tilknytning til innlegget, og slenger det ut på nettet.

Mot all forventning slo det jævli bra an :fnise:

Jeg lo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...