Gå til innhold

Endelig en ikke-rosa blogg!

Gjest Zeitgeist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Jeg stokka om på hvem jeg svarte, ser jeg. Et lite øyeblikk, så skal jeg fikse det!

:laugh: Det gjør jo ikke noe, var bare morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får du penger fra NAV?

Tviler på at Yme gidder å greie ut om hvorfor han får penger fra NAV.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh: Det gjør jo ikke noe, var bare morsomt!

Så ikke denne før nå, så jeg beklager så meeeeget at jeg var overlegen! :ler:

Takk for støtten! Som sagt prøver jeg å få ut minst et innlegg om dagen, så bare stikk innom når som helst :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han gjør et forsøk på å få en morsom blogg,men dette var flaut.

Er det rett og slett så dårlig at du ville gitt den terningkast 1? Du må gjerne utdype hva det er som gjør deg flau.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg setter pris på at du vil redde meg fra å miste trygda mi, men jeg tjener ikke penger på bloggen, så du har ingen ting å bekymre deg for <3

Så bloggen er din sin?

Artig blogg :P

Endret av Winza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg er veldig begestriet for Yme, men her synes jeg ikke han treffer. Mannen har et sprell av kreative ideer innenbords som kan brukes på en annen måte. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bloggen er din sin?

Artig blogg :P

Jepp, fikk den av et par kamerater som ville jeg skulle skrive noe til dem hver dag. Jeg syns ikke innleggene jeg lager der er spesielt morsomme, men de ler godt av det, så jeg er fornøyd. Bruker en halvtime på det, når jeg våkner, for å aktivere hjernen litt.

Jeg er veldig begestriet for Yme, men her synes jeg ikke han treffer. Mannen har et sprell av kreative ideer innenbords som kan brukes på en annen måte. 

Jeg treffer jo akkurat der jeg sikter. Bloggen er et prosjekt jeg fikk utlevert av noen kamerater, som ville jeg skulle skrive noe til dem, hver dag. Jeg har forklart det på bloggen, og man ser det jo i innleggene, siden jeg både har lagt ut bilder av gutta, og nevner dem ved navn regelmessig.

Det er ikke alle som kan ha like store pupper som deg, veit du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Må si at jeg ikke så det var deg først eller skjønte det trass i at det er en link tll den i signaturen din :P Men jeg digger den hårsveisen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si at jeg ikke så det var deg først eller skjønte det trass i at det er en link tll den i signaturen din :P Men jeg digger den hårsveisen din :)

Takk, Winza! :)

Hahaha, fantastisk blogg Yme! :ler:

Takk! Greit å ha noe å tømme seg litt i ;P Jeg ser du har slengt ut youtube-videoer i noen av innleggene på bloggen din. Hvordan gjør man det? Prøvde på flere forskjellige måter, men får det rett og slett ikke til :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Winza! :)

Takk! Greit å ha noe å tømme seg litt i ;P Jeg ser du har slengt ut youtube-videoer i noen av innleggene på bloggen din. Hvordan gjør man det? Prøvde på flere forskjellige måter, men får det rett og slett ikke til :klo:

Om du ser på verktøylinjen, på venstre side, så er det er lite rødt YouTube-merke. Ved siden av et kamera og noe greier. Sleng linken inni der, akkurat som med bilder.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæhæ, morsomt :fnise:
Ikke heeeelt min type humor, men det at folk kan skrive på en slik måte, er fantastisk bra uansett :)
Det er nesten som det mange føler, men som ikke klarer å sette ord på det man føler xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den røde der. :)

Som vanlig viser det seg at det er de enkleste tingene man ikke får til :ler:

Tusen takk! :blomst: 

Hæhæ, morsomt :fnise:

Ikke heeeelt min type humor, men det at folk kan skrive på en slik måte, er fantastisk bra uansett :)

Det er nesten som det mange føler, men som ikke klarer å sette ord på det man føler xD

Takk skarruha :) Morsomt å se de forskjellige måtene folk responderer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig forfriskende blogg så her har du en ny fast leser  :blomst:

Det er så gøy at det er mange som liker den :nigo: I utgangspunktet syns jeg det var veldig kjedelig å holde på med, og den blei lagd fordi disse 4 kameratene mine, som jeg slenger så mye dritt om, ville ha noe underholdning i lunsjpausene sine, men nå er det ganske stas å skrive, og morsomt å se den grafen om hvor mange som er innom hver dag, som vokser og vokser.

Som sagt er det nytt innlegg omtrent hver dag, så stikk innom når du har tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...