Gjest Zeitgeist Skrevet 4. august 2015 #1 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg har faktisk litt tro på dette her: http://navgubbe.blogg.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avida30 Skrevet 4. august 2015 #2 Del Skrevet 4. august 2015 Overhodet ikke tro på det. Dårlig førsteinnlegg, ikke noe som lokket meg eller var humoristisk. Og syntes heller ikke det er ok å tulle med og promotere at man NAVer uten å være alvorlig syk, når jeg vet hvor vanskelig det er for alvorlig syke å bli trodd av nav nettopp pga sånne holdninger som han (og sikkert leserne hans) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. august 2015 #3 Del Skrevet 4. august 2015 Er ikke det en fyr på KG? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen of the world Skrevet 4. august 2015 #4 Del Skrevet 4. august 2015 HHAAHAAHAHAH beste blogg ever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riotgrrrl Skrevet 4. august 2015 #5 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg liker http://terjeaa.blogg.no:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. august 2015 #6 Del Skrevet 4. august 2015 Dårlig skrevet, dårlig humor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. august 2015 #7 Del Skrevet 4. august 2015 Fæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. august 2015 #8 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Overhodet ikke tro på det. Dårlig førsteinnlegg, ikke noe som lokket meg eller var humoristisk. Du har ingen tro på det, fordi du personlig ikke likte humoren? Det var jo en litt merkelig målestokk, med mindre du liker humoren til absolutt alle kjente komikere, musikken til alle kjente musikere, alle TV-programmer som er populære osv. Den har slått ganske bra an allerede, med over 300 lesere på de 2 dagene den har eksistert Og syntes heller ikke det er ok å tulle med og promotere at man NAVer uten å være alvorlig syk, når jeg vet hvor vanskelig det er for alvorlig syke å bli trodd av nav nettopp pga sånne holdninger som han (og sikkert leserne hans) NAVGubbe veit veldig godt hvordan NAV fungerer, og han har ingen dårlige holdninger ovenfor dette. Du skal ikke se bort ifra at det er en dose selvironi med i bildet, og at det som står der er ting som har skjedd i virkeligheten. Det kan nevnes at de som jobber på NAV kjenner NAVGubbe såpass godt at de veit at han tuller når han kaller dem nazier, og at de syns han er en artig skrue Er ikke det en fyr på KG? Jo. HHAAHAAHAHAH beste blogg ever Takk, takk! Bruker en halvtime på det om morgenen, for å våkne og komme i gang med dagen. Rasker sammen noe dritt jeg har opplevd, rører inn en neve bitterhet, lager eller finner et bilde som kan ha en halvveis tilknytning til innlegget, og slenger det ut på nettet. Mot all forventning slo det jævli bra an Endret 4. august 2015 av Yme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiania_Oslo Skrevet 4. august 2015 #9 Del Skrevet 4. august 2015 Leser heller lassetufte.blogg.no En treningsblogg om calisthenics/egenvektstrening fri for "se hva slags kjedelig drit mat jeg har spist idag" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 4. august 2015 #10 Del Skrevet 4. august 2015 Er dette en nav'er, må jeg rett slett si at jeg nekter å gi han klikk. Han kommer vel til å tjene seg rik nå som enda flere klikker seg inn der via forumet. Men igjen, da får han ikke mer penger av NAV. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. august 2015 #11 Del Skrevet 4. august 2015 Er dette en nav'er, må jeg rett slett si at jeg nekter å gi han klikk. Han kommer vel til å tjene seg rik nå som enda flere klikker seg inn der via forumet. Men igjen, da får han ikke mer penger av NAV. Hehe. Jeg setter pris på at du vil redde meg fra å miste trygda mi, men jeg tjener ikke penger på bloggen, så du har ingen ting å bekymre deg for <3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 4. august 2015 #12 Del Skrevet 4. august 2015 300 lesere på to dager? Vanlige bloggstormer har jo 30000 lesere på en dag - minst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 4. august 2015 #13 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg setter pris på at du vil redde meg fra å miste trygda mi, men jeg tjener ikke penger på bloggen, så du har ingen ting å bekymre deg for <3 Hvordan redder jeg deg når jeg ikke klikker meg inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. august 2015 #14 Del Skrevet 4. august 2015 300 lesere på to dager? Vanlige bloggstormer har jo 30000 lesere på en dag - minst Tror du blogger har 30000 lesere dagen etter de blir startet? Hvordan redder jeg deg når jeg ikke klikker meg inn da? Du skrev at du ikke vill trykke deg inn, fordi du trodde jeg tjente penger på det, for så å fortelle at om jeg tjente penger på det, ville jeg ikke få mer penger fra NAV. Det betyr at om jeg hadde tjent penger på det, noe du trodde jeg gjorde, og du ikke ville klikke deg inn pga det, hadde du hjulpet meg med å beholde trygden, fordi jeg ikke hadde fått en alternativ inntekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 4. august 2015 #15 Del Skrevet 4. august 2015 Haha, genialt Yme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. august 2015 #16 Del Skrevet 4. august 2015 Haha, genialt Yme! Fænk ju! Prøver å få lagt ut minst ett innlegg om dagen, så bare stikk innom fra tid til annen, om du liker måten jeg skriver på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. august 2015 #17 Del Skrevet 4. august 2015 Gratulerer med blogg Yme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 4. august 2015 #18 Del Skrevet 4. august 2015 Fænk ju! Prøver å få lagt ut minst ett innlegg om dagen, så bare stikk innom fra tid til annen, om du liker måten jeg skriver på Ja, jeg digga det. Syns det var helt konge. Dette blir den første og sikkert eneste bloggen jeg leser fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. august 2015 #19 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Gratulerer med blogg Yme! *fniiiiis* Takk, takk! Er noen kamerater som tvang meg, siden de veit at jeg syns sånt er skikkelig teit.Fikk beskjed om å komme opp til dem, på lørdagen nå, og da ga de meg denne bloggen, og en twitter-konto, og ba meg skrive minst ett innlegg om dagen.Jeg får ikke en dritt for at folk klikker seg inn, men disse gutta betaler meg 1800 kr i måneden, som de sier jeg må bruke på sånne "blog shouts", hva nå enn det er Ikke har jeg peiling på hva man bruker twitter til heller, så jeg får vel bare bruke det på samme måte som jeg bruker statusene på facebook, eller noe Ja, jeg digga det. Syns det var helt konge. Dette blir den første og sikkert eneste bloggen jeg leser fast. Haha, kult! Takk skarrufaanmegha! Er flere som har gitt meg den tilbakemeldingen, og da blir det jo litt gøy å holde på like vell, selv om jeg i utgangspunktet syntes blogger var noe helvetes ræl ;P Endret 4. august 2015 av Yme 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. august 2015 #20 Del Skrevet 4. august 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg