AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Jeg er forkjølet. Tett/rennende nese, hoster ofte, hoster slim, slapp, vondt i hodet, nyser...Jeg har en jobb hvor jeg jobber tett på kunder gjennom hele arbeidsdagen. Bør jeg gå på jobb, eller holde meg hjemme? Føler selv at det beste er å holde meg hjemme slik at jeg ikke smitter andre...Hva synes dere? Anonymous poster hash: 3baff...a3a
peppermyntete Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Hold deg hjemme!! Ingen vil ha folk på jobb som går rundt snørrete og lager bakteriebomber over alt.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Jeg har innsett at jeg må holde meg hjemme ved slike anledninger. Har prøvd det en gang, og det fungerer ikke når nesa renner i ett sett når man samtidig skal snakke med kunder som kommer hele tiden og jobbe med dataen. Jeg snakker veldig ofte med kunder face to face på min jobb, og da er ikke dette noe særlig. Anonymous poster hash: 58730...310
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Jeg ville tatt med meg nesespray, hostesaft, et par paraceter og antibac og dratt på jobb.. En liten forkjølelse ville ikke hindret meg. Jeg er uansett oppdratt til å ikke hoste/snyte meg på andre, og med antibac i baklomma føler jeg at det går fint. Med mindre jeg har feber eller oppkast så drar jeg alltid på jobb. Anonymous poster hash: 2835d...f0e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Herlighet, og jeg skulle holdt meg hjemme hver gang jeg har de symptomene kunne jeg ikke jobbet, og jeg har også en jobb med mye kunder. Vask hendene veldig ofte og bruk mye antibac så går det greit! Anonymous poster hash: 0d3d8...804
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå