Gå til innhold

Erfaringer med IncrediMail?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Har akkurat ordnet meg Incredimail fra MSN istedenfor den kjedelige Outlook Express. :D

Denne er kjempekul, men jeg lurer på om noen har hatt problemer med den?

Opplevde noen ganger etter jeg downloadet den i dag at den kom en sånn beskjed med "... har forårsaket en feil i .... Hvis problemet fortsetter bør du prøve å sarte maskinen på nytt"

Noen som har erfaringer med dette? Håper ikke det blir masse tull med den, for det har blitt 100 ganger kulere å sende mail nå... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt IncrediMail lenge, og har ikke hatt noen problemer med den. Det jeg syns er veldig ok, er at den har en sånn flott funksjon som forteller meg når jeg har mail, så jeg slipper å åpne programmet for å sjekke osv... dessuten er det jo veldig enkelt å bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har hatt dette lenge, og har aldri hatt noe tull!

Synes det er mye kjekkere å sende mailer nå, og laster stadig ned nye bakgrunner, lyder og animerte bilder ...pluss postkort!

Så jeg vet ikke helt hva som kan være feilen hos deg? Kanskje hjelper det om du sletter den og prøver å legge den inn på nytt igjen?

Lykke til!

Sommerhilsen fra

Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er du valig bruker vill du sansynligvis ikke merke no serlig, men ellers vill du merke at incredimail vill legge en del filer rundtomkring og "forkludre" maskinen din littegrann. Ikke no alvorlig men irriterende nok til at jg har kasta den laaaangt bort vaffal!

Men er enig, det er litt stilig, sånn graffikkmessig vaffal...

-raya-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...