AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Hei! Jeg er ei jente på snart 18 år. Moren min fikk rett før sommerferien problemer i en muskel, slik at hun nå er sykemeldt og hun vet ikke om hun kan fortsette i jobben sin lenger. Dette har vært veldig trist for henne, og hun liker ikke å ikke ha noen jobb å kunne gå til hver dag akkurat nå og det forstår jeg kjempe godt. Problemet med dette for meg er at hun får ut nesten all aggresjonen sin på meg på grunn av dette (jeg er ikke den eneste som har merket dette!). Siden hun er ganske trist og oppgitt, så går det som regel ut over meg... Jeg får mye unødvendig kjeft om alt mulig jeg gjør og ikke gjør og ofte føler at hun prøver å dumme meg ut når jeg prøver å fortelle om noe jeg interesserer meg for. Ellers er det mye små kommentarer som jeg ofte blir litt lei meg av... Jeg forstår jo så klart at jeg bør tåle en kommentar innimellom hvis jeg har vært teit selv, men dette skjer mange ganger om dagen uten at jeg har gjort noe som helst! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, har pratet med kjæresten min om det som var den som merket det først men han vet ikke helt hva jeg bør gjøre.. Noen som har noen råd? Anonymous poster hash: 9748a...add
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Det var en lei muskel du...Anonymous poster hash: 662ce...855
Gjest BlackMascara Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Hei! Jeg er ei jente på snart 18 år. Moren min fikk rett før sommerferien problemer i en muskel, slik at hun nå er sykemeldt og hun vet ikke om hun kan fortsette i jobben sin lenger. Dette har vært veldig trist for henne, og hun liker ikke å ikke ha noen jobb å kunne gå til hver dag akkurat nå og det forstår jeg kjempe godt. Problemet med dette for meg er at hun får ut nesten all aggresjonen sin på meg på grunn av dette (jeg er ikke den eneste som har merket dette!). Siden hun er ganske trist og oppgitt, så går det som regel ut over meg... Jeg får mye unødvendig kjeft om alt mulig jeg gjør og ikke gjør og ofte føler at hun prøver å dumme meg ut når jeg prøver å fortelle om noe jeg interesserer meg for. Ellers er det mye små kommentarer som jeg ofte blir litt lei meg av... Jeg forstår jo så klart at jeg bør tåle en kommentar innimellom hvis jeg har vært teit selv, men dette skjer mange ganger om dagen uten at jeg har gjort noe som helst! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, har pratet med kjæresten min om det som var den som merket det først men han vet ikke helt hva jeg bør gjøre.. Noen som har noen råd? Anonymous poster hash: 9748a...add Hjelp henne med husarbeid og litt sånn. Når hun takker deg så kan du ta det opp. Det hjalp meg Lykke til!
sol87 Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Vær hjelpsom og hyggelig, men ta det også opp med henne. Hun skal ikke behandle deg sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå