AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Funker det om jeg oppbevarer kransekakeringene på brettene de er stekt stablet oppå verandre i en tett boks? Burde jeg pakke de inn i klede, plast eller noe? Er så redd de skal bli tørre, harde og sprø. Vil beholde fuktigheten og seigheta. Av praktiske årsaker på de nok oppbevares i 3-4 dager før jeg får montert kaken.Anonymous poster hash: 4a6a9...5f6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Tett boks/plastikk burde funke til oppbevaring. Med/uten formene har jeg ingen formening om. Et kjerringråd er å legge en brødskalk i boksen for å holde kransekaka seig. Et annet råd sier at den blir seigere og bedre om den får en tur i fryseren, så om den uansett må stå 3-4 dager kan fryseren være et godt alternativ. Anonymous poster hash: 46225...ad0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Kransekake blir faktisk bedre og seigere av en tur i frysen! Så jeg ville ha fryst dem ned. Anonymous poster hash: 272a7...65d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Kransekake blir faktisk bedre og seigere av en tur i frysen!Så jeg ville ha fryst dem ned. Anonymous poster hash: 272a7...65d Men saken er at jeg skal frakte de med meg så fryser blir litt vanskelig.Anonymous poster hash: 4a6a9...5f6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Men saken er at jeg skal frakte de med meg så fryser blir litt vanskelig.Anonymous poster hash: 4a6a9...5f6 Da går du for tett boks med brødskalk/brødskive i. Anonymous poster hash: 46225...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå