AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Jeg sliter ganske mye med pms. På den psykiske fronten så føler jeg meg nesten som en annen person siste uka før mens. Jeg hater den personen jeg "blir". Jeg blir nemlig irritert på ALT og ALLE, syns alle er plagsomme og teite, stygge osv, orker ikke sosial kontakt, unngår folk, (kanskje best sånn fordi jeg kjenner at det koker over og at jeg nesten ikke klarer å styre meg i å lire av meg nedlatende og frekke kommentarer). PS, klarer det tror jeg, men det er utrolig slitsomt inni meg. Mister all livsgnist og troa på folk. Når jeg får mensen og de neste to ukene fram til eggløsning er jeg som et lam, med varme følelser og kjærlighet til alt og alle Noen som vet hvorfor psyken blir så påvirket? Jeg prøver å finne info om det, men det står sjelden noe mer utfyllende enn at det er pga hormoner. Ja selvsagt er det det, men hvordan? Noen med peiling og evt tips til bøker eller nettsider med litt god forklaring på syklusen og hormoner og hvordan de konkret påvirker ulike prosesser i kroppen? Anonymous poster hash: 39983...d61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå