Gå til innhold

Suging

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har snakket en del med en mann, og tiden begynner å nærme seg til å bli intime. Han er ganske erfaren, mens jeg er veldig uerfaren (noe han vet). Faktisk har jeg aldri sugd en mann før, og det gjør meg skikkelig nervøs. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, og jeg er livredd for at tennene mine skal røre den. 

Noen spørsmål: 

1. Hvordan former man munnen? Jeg har sett at noen strammer leppene og dekker tennene med leppene, mens andre ikke gjør det. Når det gjelder det sistnevnte kan jeg ikke fatte hvordan de får det til uten å berøre med tenner. 

2. Suger man faktisk svakt innover når man suger, eller går man bare opp og ned? 

3. Hvordan er det lurest å suge første gang? Jeg vet at menn er forskjellige og liker det annerledes, men hva er mest sikkert å gjøre? Jeg tenner ekstremt mye på en manns penis, og jeg gleder meg til å utforske den, men jeg er litt redd for at nervøsiteten min vil holde meg litt tilbake. 

Jeg prater en god del med han om sex, selv om vi ikke har kommet så langt som til akkurat dette. Han er veldig åpen, og jeg regner med at han vil dirigere meg underveis og fortelle hva han liker, men det er greit å ha noen tanker i forkant. :) 

Anonymous poster hash: 35a7e...75e
Videoannonse
Annonse
Gjest Hofmann
Skrevet

Ikke overtenk, det er ikke rakettvitenskap. Å suge en mann er like dypt forankret i genene dine som det å amme et barn, vaske et gulv eller skrubbe en kjele. Du vil instinktivt vite hvordan du skal gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare finne ut av det når du gjør det. Menn er helt sykt forskjellige og liker det på helt forskjellige måter.

Anonymous poster hash: aafe1...0ca

Skrevet

Så fint at du har funnet deg en åpen mann - det betyr at du sannsynligvis har lite å være nervøs for. 

Ellers er det litt vanskelig å svare på spørsmålene dine, fordi ulike menn foretrekker ulike ting. På spørsmålet om man bare går opp og ned, eller faktisk suger, så er svaret ja, begge deler (men en mann liker ikke nødvendigvis begge deler). Hvordan man former leppene kan du egentlig vurdere selv, ut fra hva du får til og hva du foretrekker. Jeg klarer begge variantene du beskriver, helt uten å komme borti med tenner. 

Når det gjelder hvordan så vil jeg vel egentlig anbefale å gjøre det som faller deg inn, kjenn på den med tungen før du tar den i munnen, slikk litt på den, sug litt på den, prøv deg frem med å suge lett på bare hodet. Bli kjent med penisen. Sannsynligheten er stor for at du "finner ut av det" ganske kjapt når du kjenner hvordan den føles og skjønner hvordan du kan bevege den i og med munnen din. Noen liker det vått, noen liker det tørt, noen elsker at man leker med ballene, mens andre ønsker at man styrer unna, så man har ikke så mye annet valg enn å prøve litt. 

Så.. oppsummert er vel egentlig det jeg prøver å si at du kan prøve deg frem, gjør det du føler er riktig der og da (med unntak av å bite). Det at fyren vet at du er uerfaren og nysgjerrig gjør at du sannsynligvis kommer til å få litt hjelp (særlig om du ber om den), men også at han lar deg utforske og finne litt ut av det. Det går nok bra! 

AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg trodde at suging dreide seg om å bokstavelig talt suge, og at jo hardere jo bedre.

Holdt på sånn med ONS i flere år og skjønte aldri hvorfor de ikke kom.
Møtte heldigvis til slutt en fyr som sa at det der bare gjorde vondt og at jeg gjorde det helt feil haha.
Så IKKE SUG av full kraft, "tommelfingerregelen" jeg har fått vite er at man skal suge med samme type kraften man suger når man drikker fra et sugerør - altså veldig svakt. Mye spytt og mye tunge er det viktigste.

Anonymous poster hash: 544be...a7f
AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg trodde at suging dreide seg om å bokstavelig talt suge, og at jo hardere jo bedre.

Holdt på sånn med ONS i flere år og skjønte aldri hvorfor de ikke kom.

Møtte heldigvis til slutt en fyr som sa at det der bare gjorde vondt og at jeg gjorde det helt feil haha.

Så IKKE SUG av full kraft, "tommelfingerregelen" jeg har fått vite er at man skal suge med samme type kraften man suger når man drikker fra et sugerør - altså veldig svakt. Mye spytt og mye tunge er det viktigste.

Anonymous poster hash: 544be...a7f

Takk for konkrete tips! Dette skal jeg ta med meg. :) TS

AnonymBruker
Skrevet

Så fint at du har funnet deg en åpen mann - det betyr at du sannsynligvis har lite å være nervøs for. 

Ellers er det litt vanskelig å svare på spørsmålene dine, fordi ulike menn foretrekker ulike ting. På spørsmålet om man bare går opp og ned, eller faktisk suger, så er svaret ja, begge deler (men en mann liker ikke nødvendigvis begge deler). Hvordan man former leppene kan du egentlig vurdere selv, ut fra hva du får til og hva du foretrekker. Jeg klarer begge variantene du beskriver, helt uten å komme borti med tenner. 

Når det gjelder hvordan så vil jeg vel egentlig anbefale å gjøre det som faller deg inn, kjenn på den med tungen før du tar den i munnen, slikk litt på den, sug litt på den, prøv deg frem med å suge lett på bare hodet. Bli kjent med penisen. Sannsynligheten er stor for at du "finner ut av det" ganske kjapt når du kjenner hvordan den føles og skjønner hvordan du kan bevege den i og med munnen din. Noen liker det vått, noen liker det tørt, noen elsker at man leker med ballene, mens andre ønsker at man styrer unna, så man har ikke så mye annet valg enn å prøve litt. 

Så.. oppsummert er vel egentlig det jeg prøver å si at du kan prøve deg frem, gjør det du føler er riktig der og da (med unntak av å bite). Det at fyren vet at du er uerfaren og nysgjerrig gjør at du sannsynligvis kommer til å få litt hjelp (særlig om du ber om den), men også at han lar deg utforske og finne litt ut av det. Det går nok bra! 

Takk for et så langt og utfyllende innlegg. Veldig betryggende å lese det du skriver. Jeg bekymrer meg nok kanskje litt mer enn det jeg trenger. 

Jeg skal prøve litt å se hva som passer meg best når det kommer til hvordan jeg former munnen, men jeg kan ikke tenke meg at jeg klarer å holde meg unna med tennene dersom jeg ikke dekker de til. Jeg har jo ikke lyst til å påføre han smerte heller, men jeg kan vel kanskje prøve litt rolig og forsiktig. Jeg vet ikke helt hvordan menn generelt foretrekker at man former munnen, men jeg synes det ser så mye bedre ut når man ikke dekker. 

Igjen, veldig betryggende å lese hva du skriver. Det skal jeg ta med meg. :) Han er jo veldig åpen og sier at han synes det er spennende å lære meg opp litt, så da håper jeg det går bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst er "suging" bare en metafor. Du skal ikke faktisk suge noenting. 

Anonymous poster hash: e4ae0...a89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...