AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Hei! Hadde mensen som vanlig for ca 2 uker siden.. Før mensen kom hadde jeg ømme/støle pupper i 3 uker og det fortsatte den uken jeg hadde mensen. Når den uken var ferdig hadde jeg ikke ømme pupper igjen, men fikk det nå igjen en uke etter mensen.. Bruker 80F i bh størrelse noe som gjør det veldig ubehagelig å ikke gå i bh begrunnet puppene er så ømme/støle. Går på loette p-piller og gjort det siden september ifjor.. Hva er grunnen til at jeg har så ømme/støle pupper hele tiden? Anonymous poster hash: bbcb4...cac
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Hormonene i p-pillene? Ikke unormalt. Anonymous poster hash: 4bce8...7a1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 P pillene, eller alderen din. Puppene vokser inntil man er rundt 25 år og alle kvinner opplever ømme eller meget ømme pupper i perioder frem til da (og senere ved hormonubalanse og graviditet) Anonymous poster hash: 38ddf...583
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå