Gå til innhold

Nattesvette i forhold til pms?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet mensen i ca 3 år etter p-sprøyta, men fikk den tilbake i fjor, så nå hr jeg hatt mensen i ca ett år igjen. Den kom tilbake relativt stabil (var ustabil før jeg mistet) men den kom også tilbake med forskjellige type symptomer og ustabilt på den måten. De eneste symptomene jeg har til felles hver gang jeg får mensen, type 2 uker før jeg får det, er ømhet i brystene, litt magesmerter nå og da, og kansje litt mer irritabilitet. (Dette har dog variert med å være irritabel. Kan være skikkelig sinna konstant før mensen) så jeg fastslo at jeg hadde pms. Har også vært litt mer deprimert 2 uker + før mensen.

Nå har jeg også fått nattesvette, som jeg merket for sikkert.. en uke siden eller noe. eg har også ømme bryster og kjenner igjen symptomene før jeg skal få mensen. Er nattesvette normalt?? Jeg er bare 20 (gud, ikke skrem meg nå!!!) så det kan vel ikke være noe tidlig overgangsalder opplegg.. Er det flere ung alder her som har nattesvette noen uker før de får mensen (eller ukes tid) hva enn? Er det normalt? 

Anonymous poster hash: d432d...99f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...