AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 I går når jeg var på fest ble jeg slått ganske kraftig i hodet, men merket ikke stort annet enn hodepine rett etterpå. Jeg våknet i dag med skikkelig hodepine og svimmelhet, men er mulig det er som følge av alkoholen. Men kan også være på grunn av slaget... Hva tror dere? Anonymous poster hash: 76011...845
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Kombinasjon tenker jeg. Så lenge du ikke har synsbortfall etc så går det nok bra Anonymous poster hash: bc5b8...257
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Kombinasjon tenker jeg. Så lenge du ikke har synsbortfall etc så går det nok bra Anonymous poster hash: bc5b8...257 Ja, kjenner det er litt ekkelt å se på TV og PC så prøver å begrense meg. HAr hatt et par "kraftige hjernerystelser" så det kan jeg vel krysse av listen, men mulig det er en mild en...Jeg drakk ikke så alt for mye i går, så litt rart å være fyllesjuk men er vel en kombinasjon ja... Anonymous poster hash: 76011...845
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Ts her: Jeg har ikke like vondt fremdeles, men føler meg generelt ganske rar i hodet og føler jeg har blitt banket flere ganger i hodet. Har vel aldri følt meg så ille etter en fest, og jeg har aldri hatt slik hodepine dagenderpå. Så mitt spørsmål: Noen andre som også får et rart trykk i hodet etter å ha vært på fylla? Anonymous poster hash: 76011...845
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Vis du er usikker så ring legevakta å spør . Da sier de om det er noe helt ufarlig eller om de vil sjekke deg. Anonymous poster hash: 86955...e96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå