AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Huff... Jeg våknet opp med tidenes fyllesyke i dag. Må virkelig si at de siste drinkene i går kveld ikke var verdt formen min i dag. Gjort er gjort og jeg trenger noen tips! Jeg har aldri vært så kvalm noensinne før. Dagen i dag har jeg tilbragt foran toalettskålen. Nå har jeg heldigvis klart å få i meg litt vann og cola uten at det har kommet rett opp igjen. Er det noen som har noen greie mattips når man føler seg veldig dårlig? Det er ingenting som frister akkurat nå, men noe må jeg hvert fall prøve å få ned etterhvert. Anonymous poster hash: 49d21...225
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Typisk dagen derpå mat er fet mat! Jeg må nesten bare ha mcdonalds eller pizza! Egg og bacon er veldig bra, og har masse proteiner. Personlig har jeg fått SKIKKELIG dilla på vannmelon når jeg er fyllesyk, det funker så og si hver gang. Men jeg pleier som regel å spise litt vannmelon før jeg legger meg i tillegg (den kvelden jeg har drukket) for det har best "virkning" Anonymous poster hash: a0372...bd5
Gjest Lino Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Ritz kjeks pleier å holde seg nede. Om du sliter med å holde nede vann (selv om det virker som det gikk bra nå?), så anbefaler jeg å nippe ofte til ISKALDT vann. Når man er veldig kvalm, så hjelper det lite å fylle opp magesekken, det gjør bare vondt verre. (Man blir kvalm fordi slimhinnene i magesekken er blitt irritert av alkoholen). Men allikevel viktig å hele tiden få i seg væske! Så iskaldt vann i små, små slurker (ofte), ritz kjeks og cola (sukker kan hjelpe kvalme, og cola spesielt.) Lykke til
bruker_K Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 jeg pleier alltid å ha en friskis når jeg er dårlig. funker ikke når jeg er på det aller verste når kroppen vil kvitte seg med giftstoffene, men når jeg ikke lenger har mat eller drikke i magen, og det kun er magesyre, så funker friskis kjempeflott. Har opplevd å spydd fra 8 om morgenen, til klokken 12-13. Kjempedårlig! så tar jeg en friskis, og er egentlig klar til å gå ut igjen.. Generelt vann-is føler jeg hjelper.. akkurat som det kjøler ned magen
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Enten så varer ikke fyllesyken spesielt lenge hos meg, eller så er det fordi jeg bestandig spiser 1-2 paprika til frokost dagen etter jeg har drukket. Blir helt fin etter en liten time. Anonymous poster hash: 2ca0f...526
ørepropp Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Tips til neste gang: drikk et glass melk før du legger deg.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Jeg føler ikke det er så mye som hjelper, men jeg merker stor forskjell om jeg drikker vann før jeg legger meg. Anonymous poster hash: c6575...22a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå