Gå til innhold

Dette er året jeg skal gi faen


aimabel

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt om det er det at jeg ønsker noen som kan si at de kjenner seg igjen eller om det bare er tanken på at noen der ute leser det jeg skriver og det bare ikke ender opp i en glemt dagbok som havner i søppla neste gang jeg finner den igjen (eller bare det at jeg er jævlig selvsentrert), men dette er i alle fall starten på en dagbok med forhåpentligvis en levetid lengre enn ett par uker. 

 

Jeg er 24, ganske gjennomsnittelig, kjedelig, sosialt tilbakestående og sjenert. Har ingen hobbyer eller interesser, bare en jobb jeg hater. Før nå har jeg egentlig aldri sett på det som ett problem eller noe jeg ønsker å endre. Det har på mange måter vært så mye enklere å sleppe å måtte tenke på om man er bra nokk, hvordan man skal unngå å bli såret eller når man kommer til å feile for du er allerede på bånn, men nå har jeg fått nokk. Dette skal bli året jeg gir faen.

 

I forhold til andre på min alder føler jeg at jeg ikke har noe livserfaring.  Jeg droppet ut av vgs, har knappt vært utenfor den lille bygden jeg bor i, aldri hatt kjærste, ikke en gang mitt første kyss. Jeg føler at det umulig kan være noen som virkelig frivillig ønsker å ha meg i livet deres. Ikke har jeg smakt en eneste dråpe alkohol (fest som er uungåelig her jeg bor om man ønsker å få venner). Og med årene har det egentlig bare blitt verre. De fleste har jo gått igjennom disse tingene for lenge siden. Burde jeg bare late som jeg vet hva jeg gjør? Eller kanskje fortelle en historie om at jeg har vært del i NASAS hemmelige prosjekt og tilbrakt de 24 første årene av livet mitt i bane rundt jorden og ikke vet noe om menneskelig interaksjon?  Jeg ser for meg at begge deler har potensiale til å bli like flaut. 

 

(Ja, jeg har dårlig humor og ja, det høres ut som plottet til en av mange klisjé tennåringsfilmer men :laugh:)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gleder meg til å følge med her! Du skriver veldig bra, og jeg måtte trekke litt på smilebåndet mot slutten  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Dette er min dagbok, har bare glemt passord og e-post til brukeren jeg laget den med. 

Ikke overraskende ble dagboken glemt etter et par uker akkurat slik som alle andre dagbøker jeg noen gang har hatt. Dessverre kan jeg ikke si at mye har endret seg siden den gang annet en at jeg har blitt 26. Jeg er fortsatt like klumsete, ukysset og konstant edru. For å være helt ærlig gikk alt til helvete en stund etter at jeg begynte denne dagboken uten at jeg vil gå for mye inn på grunnene da jeg ønsker at dette skal være en positiv dagbok. Jeg har i all desperasjon lastet ned tinder, men er egentlig litt for feig til å legge til bilde så det fører jo selvfølgelig ingen plass. Ellers planlegger jeg å snart dra på min første fest, også endelig fullføre vgs da. Har til og med bestemt meg for hva jeg skal søke av skoler videre. La oss skåle for at 2017 endelig blir det året jeg gir faen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...