Gjest Citronella Skrevet 3. august 2015 #21 Skrevet 3. august 2015 Hvordan reagerte han når han fant ut at du ikke var Tiffani? Lo, var sympatisk. Og det var en hyggelig kveld.
Gjest Jacklost Skrevet 3. august 2015 #22 Skrevet 3. august 2015 Husker jeg leste et sted at man skulle ha minst én person som lignet på seg selv et sted ute i verden... Jeg selv har opplevd det et par ganger og. O_o Ellers fikk jeg høre en gang da jeg gikk med en svart hatt og solbriller at jeg lignet på Audrey Hepburn i "Breakfast at Tiffany's". Tar det jo som en kompliment men hmmm altså... Jeg vil møte min klone
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 4. august 2015 #23 Skrevet 4. august 2015 Husker jeg leste et sted at man skulle ha minst én person som lignet på seg selv et sted ute i verden... Jeg selv har opplevd det et par ganger og. O_o Ellers fikk jeg høre en gang da jeg gikk med en svart hatt og solbriller at jeg lignet på Audrey Hepburn i "Breakfast at Tiffany's". Tar det jo som en kompliment men hmmm altså... Det var en program prosjekt hvor noen personer skulle finne sin "tvilling" fra rundt om i verden, så spesiellt en gutt og ei jente som klarte å finne en person som var nesten fullstendig lik dem i utseende. De lignet veldig. Var interessant å se på. Hvis du blir fortalt at du ligner på Audrey Hepburn så må du virkelig ta det som et godt kompliment. Jeg er litt nysgjerrig nå, men det avatar bildet du bruker er det av deg?
skruf Skrevet 4. august 2015 #24 Skrevet 4. august 2015 Har fått hørt flere ganger at jeg er lik Grace Kelly.. Kan se at jeg har noe av trekkene, og et klassisk utseende, samt jeg er naturlig blond.
Gjest Jacklost Skrevet 4. august 2015 #25 Skrevet 4. august 2015 Det var en program prosjekt hvor noen personer skulle finne sin "tvilling" fra rundt om i verden, så spesiellt en gutt og ei jente som klarte å finne en person som var nesten fullstendig lik dem i utseende. De lignet veldig. Var interessant å se på. Hvis du blir fortalt at du ligner på Audrey Hepburn så må du virkelig ta det som et godt kompliment. Jeg er litt nysgjerrig nå, men det avatar bildet du bruker er det av deg?Hva heter det?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 4. august 2015 #26 Skrevet 4. august 2015 (endret) Hva heter det? Dette er et eksempel på hva jeg snakker om over her. Tror det heter Twin Strangers/Meeting my doppelgänger. Endret 4. august 2015 av Sunflower-Delight
Gjest Jacklost Skrevet 4. august 2015 #27 Skrevet 4. august 2015 Kult! De må lage en norsk versjon hvor jeg kan melde meg på. Familie tells vell ikke gjør dem? Isåfall er min doppelganger en 21 år eldre versjon av meg...
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 4. august 2015 #28 Skrevet 4. august 2015 Kult! De må lage en norsk versjon hvor jeg kan melde meg på. Familie tells vell ikke gjør dem? Isåfall er min doppelganger en 21 år eldre versjon av meg... Disse er ikke i familie nei, så tror ikke det tells i det hele tatt her. Er morsomt å se på.
Gjest Peanut Skrevet 5. august 2015 #29 Skrevet 5. august 2015 Jeg er litt nysgjerrig nå, men det avatar bildet du bruker er det av deg? Neup. :3 Dog har jeg mørkt hår og er glad i milkshakes.
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 5. august 2015 #30 Skrevet 5. august 2015 Neup. :3 Dog har jeg mørkt hår og er glad i milkshakes. Ok. Jaa! Milkshakes is the win! Spesiellt hjemme-laga og ferske milkshakes!
Gjest hockeyfrue Skrevet 5. august 2015 #31 Skrevet 5. august 2015 Jeg har fått høre fra flere at jeg er lik Sienna Miller. Jeg ser det ikke helt selv, men det er såpass mange som har sagt det at det må være noe i det. Ikke den verste dama å ligne på akkurat ;-)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #32 Skrevet 5. august 2015 Ingen. Jeg er unikAnonymous poster hash: 48566...0cd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #33 Skrevet 5. august 2015 Lo, var sympatisk. Og det var en hyggelig kveld. Guud, nå ble jeg misunnelig han virker jo så hyggelig og. Du er sikkert veldig flott da Anonymous poster hash: f99e8...495
WallenStairs Skrevet 6. august 2015 #34 Skrevet 6. august 2015 Har fått høre jeg ligner Kirsten Dunst
Rosewood Skrevet 6. august 2015 #35 Skrevet 6. august 2015 Mischa Barton, før hun havnet på kjøret har jeg hørt. Ligner litt på det bildet da: http://imgc.allpostersimages.com/images/P-473-488-90/12/1260/U9ET000Z/posters/mischa-barton.jpg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå