AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Del Skrevet 1. august 2015 Siden det er flere som ikke vil legge ut bilde av seg selv her, meg inkludert, tenkte jeg at vi heller kan legge ut bilde av en kjendis vi har hørt at vi ligner på. Jeg skal selv legge ut et senere, om det blir fart i denne tråden. Da under mitt brukernavn. Anonymous poster hash: e86cd...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 1. august 2015 #2 Del Skrevet 1. august 2015 Hører ofte at jeg ligner på Miranda Kerr. Ser ikke helt likheten, men ettersom så mange sier så, så er det vel sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #3 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg ligner vel i alle fall mest på en mellomting av hoggorm og frosk. Anonymous poster hash: f27a3...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #4 Del Skrevet 2. august 2015 Æ likne på ho kaaa-riii bræm-nææææs! Anonymous poster hash: e7d12...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. august 2015 #5 Del Skrevet 3. august 2015 Akkurat nå så føler jeg at jeg ligner litt på Logan i live action X-Men filmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #6 Del Skrevet 3. august 2015 Ligner ikke på noen jeg har sett, bortsett fra familielikhet med noen i nær familie. Er det uvanlig? Anonymous poster hash: db3e4...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 3. august 2015 #7 Del Skrevet 3. august 2015 Ligner ikke på noen jeg har sett, bortsett fra familielikhet med noen i nær familie. Er det uvanlig? Anonymous poster hash: db3e4...d60 Det er da vel ikke unormalt at du muligens ligner på noen fra familien din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #8 Del Skrevet 3. august 2015 Det er da vel ikke unormalt at du muligens ligner på noen fra familien din. Takk! Men jeg mente om det er uvanlig å ikke ligne på andre enn noen i nær familie? Anonymous poster hash: db3e4...d60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #9 Del Skrevet 3. august 2015 Donald Trump. Anonymous poster hash: d9248...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #10 Del Skrevet 3. august 2015 Ligner på meg selv. Men faktisk så har jeg fått høre at det er en dobbelgjenger her i byen! Fått flere telefoner og spørsmål om "hva gjorde du i byen i går?" og "haha så deg på bussholdeplassen", og "hvorfor vinket du ikke da jeg vinket på deg fra bussen" +++ Har ikke sett denne personen selv. Men hun ligner nok veldig, siden til og med mamma tok feil av oss Og det er ikke snakk om på lang avstand heller, men folk som har gått rettforbi eller sett hun på en bussholdeplass, mens de selv satt på bussen. creepy og ganske kult, synes litt synd på henne som må leve med et tryne som er ganske likt mitt. Anonymous poster hash: e5a8b...a9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 3. august 2015 #11 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Takk! Men jeg mente om det er uvanlig å ikke ligne på andre enn noen i nær familie? Anonymous poster hash: db3e4...d60 Tror det er ganske mange som ikke akkurat ligner på en kjendis. Ellers vil det også komme litt an på hvordan andre personer ser på deg. Noen kan jo se på deg å da tenke på en eller annen kjendis, andre vil ikke det. Endret 3. august 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 3. august 2015 #12 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Ligner på meg selv. Men faktisk så har jeg fått høre at det er en dobbelgjenger her i byen! Fått flere telefoner og spørsmål om "hva gjorde du i byen i går?" og "haha så deg på bussholdeplassen", og "hvorfor vinket du ikke da jeg vinket på deg fra bussen" +++ Har ikke sett denne personen selv. Men hun ligner nok veldig, siden til og med mamma tok feil av oss Og det er ikke snakk om på lang avstand heller, men folk som har gått rettforbi eller sett hun på en bussholdeplass, mens de selv satt på bussen. creepy og ganske kult, synes litt synd på henne som må leve med et tryne som er ganske likt mitt. Anonymous poster hash: e5a8b...a9d Ja, har opplevd lignende sjølv. Er litt morsomt det der, men også litt rart noen ganger. Det er nesten som om det finnes kloninger av oss rundt omkring. Endret 3. august 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 3. august 2015 #13 Del Skrevet 3. august 2015 Æ likne på ho kaaa-riii bræm-nææææs! Anonymous poster hash: e7d12...7f7 Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 3. august 2015 #14 Del Skrevet 3. august 2015 I Galway i våres ble jeg spurt av ei irsk butikkeier om jeg var hun som spilte Charlotte i Fair City. Hadde aldri hørt om serien, og måtte skuffe den stakars iren som trodde hun hadde en kjendis i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 3. august 2015 #15 Del Skrevet 3. august 2015 Har hørt noen ganger at jeg ligner på Sarah Hyland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 3. august 2015 #16 Del Skrevet 3. august 2015 Tiffani Amber Thiessen. Vi er svært like. Så like at jeg ble sjekket opp av Josh Hartnett for flere år siden da jeg bodde i USA. Vi hadde en hyggelig kveld, selv om jeg ikke var Tiffani, men Citronella 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. august 2015 #17 Del Skrevet 3. august 2015 Tiffani Amber Thiessen. Vi er svært like. Så like at jeg ble sjekket opp av Josh Hartnett for flere år siden da jeg bodde i USA. Vi hadde en hyggelig kveld, selv om jeg ikke var Tiffani, men Citronella Seriøst? Hvordan blir man bare sjekket opp av en kjendis slik? Du er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 3. august 2015 #18 Del Skrevet 3. august 2015 Seriøst? Hvordan blir man bare sjekket opp av en kjendis slik? Du er heldig Enkelt. Siden han trodde jeg var en kjendis... Men en hyggelig kveld fikk vi uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. august 2015 #19 Del Skrevet 3. august 2015 Hvordan reagerte han når han fant ut at du ikke var Tiffani? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 3. august 2015 #20 Del Skrevet 3. august 2015 Det er nesten som om det finnes kloninger av oss rundt omkring. Husker jeg leste et sted at man skulle ha minst én person som lignet på seg selv et sted ute i verden... Jeg selv har opplevd det et par ganger og. O_o Ellers fikk jeg høre en gang da jeg gikk med en svart hatt og solbriller at jeg lignet på Audrey Hepburn i "Breakfast at Tiffany's". Tar det jo som en kompliment men hmmm altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå