Gå til innhold

Hvordan vite at han er kåt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 16 som lurer på, hvordan vet jeg at en gutt er kåt på meg? Det er en gutt jeg er kåt på, vi er ikke med hverandre og vi snakker heller ikke med hverandre. Men når vi først er med hverandre vil jeg vite om han er kåt på meg. Jeg lurer også på hvordan kan jeg vise at jeg er kåt på han, men når jeg først er med han er det alltid folk rundt så kan ikke akkurat "ta" på han eller noe sånnt. Så lurer veldig på hvordan jeg kan få han til og legge merke til at jeg er kåt på han. Og skrive til han er ikke et alternativ, da vi ikke skriver med hverandre. Plis hjelp:-)

PS: jeg er jomfru og har ikke så mye erfaring med dette😊

Anonymous poster hash: 1f4a3...6a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta han på skulderen.

Anonymous poster hash: 189f7...546

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvis han er under 16 lar du han være fred, med mindre du vil være sexovergriper.

Anonymous poster hash: 22022...0e2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta han på skulderen.

Anonymous poster hash: 189f7...546

Vil dette gjøre han kåt på en måte? Som sakt så er jeg ganske uerfaren😊

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lol

Endret av Dixyyyy
AnonymBruker
Skrevet

Vent til du er 20.

Anonymous poster hash: 77598...58f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol

likevel er det unødvendig å friste han når du er uerfaren og sikkert ikke i stand til å ha sex. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også.
Jeg er over 20, er ikke jomfru og er i stand til å ha sex.

Anonymous poster hash: f3dcf...541
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vent til du er 20.

Trenger ikke å vente til jeg er 20😉 det bestemmer jeg selv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vent til du er 20.

Han er over 16! Og jeg vet hvordan han er og han er en kåt person som har hatt sex mange ganger

Skrevet

Når du sier du er kåt på ham, mener du at du liker ham? Eller bare at du vil ha sex med ham? Litt merkelig å signalisere dette når du er jomfru og ikke har noe kontakt med ham... Vær forsiktig så du ikke ender opp med å bli utnyttet eller få et dårlig rykte. Er fort gjort på den alderen, og vanskelig å bli kvitt!

Kan du ikke heller si at du liker ham og foreslå at dere finner på noe sammen? Så kan dere heller utforske "kåtheten" på et senere tidspunkt når dere er bedre kjent?

Det er mye følelser i sving i den alderen, men det beste er nok å holde hodet litt kaldt og ikke hoppe på den første og beste. Ting går ikke alltid slik man har tenkt...

Lykke til!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sårry svarte på feil :-P (til deg med hash:77598...58f)😊

AnonymBruker
Skrevet

:flau:

Anonymous poster hash: f8cb9...394
AnonymBruker
Skrevet

Han er over 16! Og jeg vet hvordan han er og han er en kåt person som har hatt sex mange ganger

men du er jomfru og et risikoprosjekt. er ikke lurt for gutter og ligge med usikre jenter som kan finne på å angre på sexen.

AnonymBruker
Skrevet

Når du sier du er kåt på ham, mener du at du liker ham? Eller bare at du vil ha sex med ham? Litt merkelig å signalisere dette når du er jomfru og ikke har noe kontakt med ham... Vær forsiktig så du ikke ender opp med å bli utnyttet eller få et dårlig rykte. Er fort gjort på den alderen, og vanskelig å bli kvitt!

Kan du ikke heller si at du liker ham og foreslå at dere finner på noe sammen? Så kan dere heller utforske "kåtheten" på et senere tidspunkt når dere er bedre kjent?

Det er mye følelser i sving i den alderen, men det beste er nok å holde hodet litt kaldt og ikke hoppe på den første og beste. Ting går ikke alltid slik man har tenkt...

Lykke til!

Tusen takk for svar. Jeg er ikke interessert i et forhold. Men han er typen som går med på "one night stand" så det er nokk ikke noe problem for han. Og jeg blir nokk ikke utnyttet på noen måter av han😊

AnonymBruker
Skrevet

men du er jomfru og et risikoprosjekt. er ikke lurt for gutter og ligge med usikre jenter som kan finne på å angre på sexen.

Jeg er 100% sikker på at dette er noe jeg ikke kommer til og angre på.😊

AnonymBruker
Skrevet

Alle kan slutte og komme med råd og "det er lurt å vente" blabla..

Det var ikke det TS spurte om. Folk kan heller svare på det hun faktisk lurer på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke det TS spurte om. Folk kan heller svare på det hun faktisk lurer på.

ok send han snap og spør om han er kåt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så usikker om jeg vet han er kåt på meg. Derfor jeg spør om hjelp her😊

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Blir skikkelig lei av det, for jeg bestemmer selv hva jeg vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...