AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men kanskje noen vet.. Jeg bruker selvbruning, tok endel sol før, men sluttet med det for over et år siden, har heller ikke solt meg ute. Men! Jeg har fått flere føflekker på magen nå enn jeg hadde! Kan dette skje av selvbruning? Eller bare av seg selv? Anonymous poster hash: 33e7e...e7d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Har opplevd det samme! Men tenkte "neh, de må ha vørt der før" men da stemmer det kanskje da, at det har blitt flere?Anonymous poster hash: d64b5...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Opplevd det samme :oAnonymous poster hash: be785...f0d 1
Djungelvrål Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Nei, selvbruning virker kun oppå det øverste hudlaget og binder seg til de døde hudcellene dine, så det er umulig at det kan påvirke melaninet som sitter dypere i huden. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Hm så rart .. Haha, jeg er helt sikker på at jeg ikke hadde så mange før! Anonymous poster hash: eb09d...859
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå