AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Til dere som henviser oss til Gaysir hver gang vi prøver å poste noe her inne. Har vi ikke rett til å være her? For "dere" tar dere tydeligvis godt til rette der inne... Halvparten av de kvinnelige profilene jeg trykker meg innpå søker stort sett etter MENN.. Så er det rart man søker til andre forum.. 👭Anonymous poster hash: 6970a...c7b 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Til dere som henviser oss til Gaysir hver gang vi prøver å poste noe her inne. Har vi ikke rett til å være her? For "dere" tar dere tydeligvis godt til rette der inne... Halvparten av de kvinnelige profilene jeg trykker meg innpå søker stort sett etter MENN.. Så er det rart man søker til andre forum.. 👭Anonymous poster hash: 6970a...c7b Brukerne på KG er generelt pripne. De liker ikke skeive, de liker ikke folk som driver med BDSM, de liker ikke folk som tenner på å bli tisset eller spermet på, de synes det er ekkelt å slikke fitte, synes det er ekkelt med analsex osv.. Kort sagt, man skal ikke skille seg mye ut her før man får "kjeft"!Anonymous poster hash: a8ef9...797 1
Adara Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Å se en homofil poste her er som å se en ho-oh i pokemon. Jeg har så mange spørsmål, vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. Neida, tok bare på meg morro-trusa imorges 2
Gjest lipgloss Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 hmm jeg føler ikke det sånn at folk er prippne her inne,jeg er transe og bifil og har aldrig opplevd å få negativ oppmerksomhet pga av det:)
peppermyntete Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Jeg har bare sett folk henvise til gaysir når noen spør hvor de kan treffe bifile eller homofile for treff eller forhold. Og det er jo ganske naturlig, siden gaysir nettopp er en side for bifile og homofile.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Jeg har bare sett folk henvise til gaysir når noen spør hvor de kan treffe bifile eller homofile for treff eller forhold. Og det er jo ganske naturlig, siden gaysir nettopp er en side for bifile og homofile. Som TS påpeker er det jo mange (for mange?) av Gaysir-profilene som er opprettet av heterofile/folk som søker det motsatte kjønn, er derfor hun kommer hit. Og her får man bare "kjeft" og beskjed om å pelle seg på Gaysir..Anonymous poster hash: a8ef9...797 1
Gothminister Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Brukerne på KG er generelt pripne. De liker ikke skeive, de liker ikke folk som driver med BDSM, de liker ikke folk som tenner på å bli tisset eller spermet på, de synes det er ekkelt å slikke fitte, synes det er ekkelt med analsex osv.. Kort sagt, man skal ikke skille seg mye ut her før man får "kjeft"!Anonymous poster hash: a8ef9...797 Det er mye rett i det du her skriver. Det sier noe om nivået blant mange av ungjentene her inne. For de er moralske og svært lite reflekterte. Det er mye æsj og fysj.
Stiani Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 I og med at dette er et kvinneforum er det ganske åpenbart at det ikke er noen homoer her. De er nok alle på manneforumene.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 Vel, de straite som er ute etter sex blir henvist til cupido. Så da er det ikke så rart at de skeive blir henvist til gaysir. Anonymous poster hash: 0c13d...98d
peppermyntete Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Som TS påpeker er det jo mange (for mange?) av Gaysir-profilene som er opprettet av heterofile/folk som søker det motsatte kjønn, er derfor hun kommer hit. Og her får man bare "kjeft" og beskjed om å pelle seg på Gaysir..Anonymous poster hash: a8ef9...797 Ja, men man må jo "sile" på alle sider der man kommer i kontakt med andre. Kvinneguiden er jo et forum også, ikke en dating-side. Og som jeg skrev har jeg kun sett folk foreslå gaysir, aldri "jage" noen tilbake dit. Det er selvfølgelig bare det jeg personlig har oppfattet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå