AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Hører ofte jenter som sier "jeg blir ikke våt".. Det problemet har jeg aldri hatt, for jeg blir nemelig KLISS våt.. Å da sånn at jeg selv syns det er ubehagelig. Det går ikke en dag uten at det er litt tørka utflod i trusa. Skikkelig pinlig. Er det normalt å ha utflod hver dag? Anonymous poster hash: ef10d...74a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 utfloden og den væsken som produseres når noen er kåt er absolutt ikke den samme. Anonymous poster hash: f2c2e...ed6 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 utfloden og den væsken som produseres når noen er kåt er absolutt ikke den samme.Anonymous poster hash: f2c2e...ed6 Det er kun når jeg blir surperkåt at det kommer mer sånn blank slim... Men til vanlig er det utflod, hvert minutt.... Hva skyldes dette? Er jeg unormal?Anonymous poster hash: ef10d...74a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Det er kun når jeg blir surperkåt at det kommer mer sånn blank slim... Men til vanlig er det utflod, hvert minutt.... Hva skyldes dette? Er jeg unormal?Anonymous poster hash: ef10d...74a nei du er ikke unormal, men om du synes det er plagsomt så kan du jo ta deg en prat med fastlege eller gynekolog for å finne ut om det er noe som kan gjøres med det. Anonymous poster hash: f2c2e...ed6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 Ja alle kvinner har litt utflod i trusa hver dag. Alle kvinner har utflod, noen mer og noen mindre, men hvis det plager deg så mye at det går igjennom trusa og til buksa så kan du ta deg en tur til legen å høre om det er noe hjelp å få. Tror ikke det er noe hjelp egentlig, mange jeg kjenner må bruke truseinnlegg daglig fordi de har mye utflod. Jeg selv har også mye, men pleier å tørke litt ekstra der nede og i trusa når jeg er på toalettet. Spesielt under eggløsning er det mye og da må jeg også gå med truseinnlegg. Anonymous poster hash: 44342...1f8 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 utfloden og den væsken som produseres når noen er kåt er absolutt ikke den samme. Anonymous poster hash: f2c2e...ed6 Det er kun når jeg blir surperkåt at det kommer mer sånn blank slim... Men til vanlig er det utflod, hvert minutt.... Hva skyldes dette? Er jeg unormal?Anonymous poster hash: ef10d...74a Jo det er av de samme "sekretene" jo. Den er blank i utgangspunktet, men blir hvit når den tørker. Hvis du gnir fingrene dine på et mørkt tøystykke mens du onanerer så ser du også at denne flekken vil bli hvit når den har tørka. Det har med den kjemiske reaksjonen når væsken treffer luft å gjøre. Anonymous poster hash: 44342...1f8 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Jo det er av de samme "sekretene" jo. Den er blank i utgangspunktet, men blir hvit når den tørker. Hvis du gnir fingrene dine på et mørkt tøystykke mens du onanerer så ser du også at denne flekken vil bli hvit når den har tørka. Det har med den kjemiske reaksjonen når væsken treffer luft å gjøre. Anonymous poster hash: 44342...1f8 Nei, det er ikke det samme. Utflod er en del av underlivets rensesystem. Kjønnsvæske er til å skape glid. Kjønnsvæsker produseres hele tiden, men øker betraktelig når man blir opphisset. Anonymous poster hash: a7691...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 Ja men innholdet i sekretet består av det samme, selvom det produseres mer med hensikt for å skape glid, i tillegg til den produksjonen som skjer kontinuerlig for å rense og holde bakterier i vagina unna. Anonymous poster hash: 44342...1f8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå