Gå til innhold

uups, ikke så lurt...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her hvor jeg jobber er det vanlig at man kan gå ut å ta seg lønningspils, denne gangen ble jeg med å endte opp med å bli med en kollega til hotellet.. det i seg selv gjør ingenting, han jobber I en annen by, problemet er at alle så jo det... har allerede fått noen meldinger fra andre kollegaer.. Hvordan møter man opp på mandag på jobb med hevet hodet?? :P baaah, så kleint....

Anonymous poster hash: 0c827...432

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det samme. Gikk helt fint! :fnise:  Det ble jo litt snakkis, men det var egentlig bare morsomt (Helt til jeg fikk følelser for fyren, og han flyttet, og jeg brukte flere år på å komme over han...)

Anonymous poster hash: 8263b...71e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det samme. Gikk helt fint! :fnise: Det ble jo litt snakkis, men det var egentlig bare morsomt (Helt til jeg fikk følelser for fyren, og han flyttet, og jeg brukte flere år på å komme over han...)

Anonymous poster hash: 8263b...71e

Ja håper det bare blir morsomt.. :P å kjedelig det da, men bra det går bra nå :)

Skrevet

Det er nok bare gøy på mandag, så går det over. Noen små kommentarer her og der bare :)

Skrevet

Hold hodet høyt hever, ha klar et par morsomme kommentarer, ikke tenk at dette er en big deal

Skrevet

Regner med at noen har snakket med han du ble med allerede, så pass på hvordan du formulerer deg når du svarer på vittighetene. Svar generellt. 

Noe alà, "Det var hyggelig vet du", uten å si noe direkte om han. 

Da slipper du spekulasjoner på om du ble dumpet, om han brukte deg, at du dittendattendutten osv osv, slik noen kan spekulere i. Sett det på jobb her, og noen folk klarer bare ikke dy seg for å blande seg inn i kollegaers flørt og moro.

AnonymBruker
Skrevet

Her hvor jeg jobber er det vanlig at man kan gå ut å ta seg lønningspils, denne gangen ble jeg med å endte opp med å bli med en kollega til hotellet.. det i seg selv gjør ingenting, han jobber I en annen by, problemet er at alle så jo det... har allerede fått noen meldinger fra andre kollegaer.. Hvordan møter man opp på mandag på jobb med hevet hodet?? :P baaah, så kleint....

Hvorfor skal du ikke kunne gå på jobb med hevet hode?

Fordi du ble med en kollega på hotellet??? Hva galt er det i det?

Det stiller seg selvfølgelig annerledes om du er mann...og/eller dere dro på hotellet for å pule....eller om noen av dere er gift/samboere OM dere pulte...eller om dere gjorde noe ulovlig...

Men siden ingenting av dette fremgår i ditt HI og folk svarer som hodeløse høns, regner jeg med at du kan ta det helt med ro.

Anonymous poster hash: 7f3f1...982

AnonymBruker
Skrevet

Bare å late som at ingenting skjedde, fortsette som før. Gå med den innstillingen om at om de andre lager snakkis om dette så har DE er kjedelig sexliv/liv, og du er den normale som faktisk lever og får deg noe ;)

Anonymous poster hash: 429e2...7a2
AnonymBruker
Skrevet

Det stiller seg selvfølgelig annerledes om du er mann...og/eller dere dro på hotellet for å pule....eller om noen av dere er gift/samboere OM dere pulte...eller om dere gjorde noe ulovlig...

Men siden ingenting av dette fremgår i ditt HI og folk svarer som hodeløse høns, regner jeg med at du kan ta det helt med ro.

Er ikke mann og vi dro jo ikke på hotellet for å slå av en hyggelig prat akkurat.. :P og så vidt jeg vet så gjore vi ikke noe ulovlig.. :P kjenner bare på den følelsen på at det blir kleint på jobb... har sikkert ikke noe å grue meg til, håper jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare å late som at ingenting skjedde, fortsette som før. Gå med den innstillingen om at om de andre lager snakkis om dette så har DE er kjedelig sexliv/liv, og du er den normale som faktisk lever og får deg noe ;)

Anonymous poster hash: 429e2...7a2

Det er planen min som jeg håper funker! :P:)

AnonymBruker
Skrevet

Trur jeg bommet litt når jeg svarte deg..

Er ikke mann og vi dro jo ikke på hotellet for å slå av en hyggelig prat akkurat..  og så vidt jeg vet så gjore vi ikke noe ulovlig..  kjenner bare på den følelsen på at det blir kleint på jobb... har sikkert ikke noe å grue meg til, håper jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Trur jeg bommet litt når jeg svarte deg..

Er ikke mann og vi dro jo ikke på hotellet for å slå av en hyggelig prat akkurat..  og så vidt jeg vet så gjore vi ikke noe ulovlig..  kjenner bare på den følelsen på at det blir kleint på jobb... har sikkert ikke noe å grue meg til, håper jeg  :)

Mao, dere pulte.

Hvorfor ikke bare skrive det i HI... :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...