Gå til innhold

Gutter på KG galt?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Helt greit at det er menn her inne - men man trenger vel ikke å gjøre så utrolig mye av seg alltid ?

Det begynner å bli litt kjedelig å se at noen må si noe i enhver anledning - det minner litt om barn som strever etter oppmerksomhet.

Greit at menn er her, men de må ikke finne på å tro at de er noe? Var det jente(jante)loven?

Skrevet

Jeg liker ikke folk som absolutt må si noe i enhver anledning heller - snakker nå om den virkelige verden - folk som elsker å høre sin egen stemmer er rett og slett slitsomme.

Når man i tillegg ikke for noen pris legger skjul på at man vet best - da er det enda mer utrivelig for andre. Kall det jente-/jantelov så mye du vil - men det gjelder faktisk begge kjønn.

Gjest Melissa Gioberti Utl.
Skrevet

Bare hyggelig med menn. Kjedelig med 100 % kvinnedominans.

Skrevet

Syns det er hyggelig med menn her, og syns de ofte har mye å bidra med. Spennende med menns syn på ting. I og med at dette er et kvinneforum er mennene her stort sett på kvinnenes premisser og siden det er en betydelig overvekt av kvinner, blir det kvinnene som dominerer debattene. Derfor er det fint med litt mannlig inputt!

(og når det gjelder menn som snikk-snakker og "gjør mye ut av seg" er det sannelig nok av kvinner her som også gjør det. Tror det er rom for alle!)

Skrevet

Jeg må si meg helt enig med det Embla s sier. Syns og det er veldig hyggelig med menns synspunkter på diverse temaer her inne.

Tror det ville blitt mye mer kjedelig her inne om de mennene som er mest aktive skulle slutte å poste innlegg.

Syns de aller fleste av dem skaper en god stemning her inne :-)

Skrevet

Hei Anders26 og dere andre menn her på forumet:

Jeg syns det er hyggelig at dere er her og hyggelig at dere uttaler dere. Sånn er det med den saken!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg liker ikke folk som absolutt må si noe i enhver anledning heller - snakker nå om den virkelige verden - folk som elsker å høre sin egen stemmer er rett og slett slitsomme.

Når man i tillegg ikke for noen pris legger skjul på at man vet best - da er det enda mer utrivelig for andre. Kall det jente-/jantelov så mye du vil - men det gjelder faktisk begge kjønn.

Lurer på hvem som "vet best" her jeg....

Skrevet

:o :ler: Sånt er bare å heve seg over, og vist det er noen som irriterer seg over det, så det bli deres problem. :hoho:

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det store flertallet av jentene/damene her, meg selv inkludert, synes det er veldig hyggelig at noen med Y-kromosomer også stikker innom. Dere er så gode atte! :kyss:

Skrevet
Jeg har inntrykk av at det store flertallet av jentene/damene her, meg selv inkludert, synes det er veldig hyggelig at noen med Y-kromosomer også stikker innom. Dere er så gode atte! :kyss:

Med store tanker om meg sev, og med ønske om å se mine meninger på trykk, takker jeg for denne på vegne av oss alle :)

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i det (og har egentlig ikke inntrykk av at de andre synes det heller), synes faktisk det er svært så hyggelig.

Skrevet
Jeg for min del er nok litt mer skeptisk.

Det burde du være *alvorlig*

Seriøst - KG hadde ikke vært det samme uten mannfolkene her inne. Jeg er glad de her her :-)

Skrevet

Nei Anders26, det er ikke noe galt med menn generelt her på KG.

Ja Anders26, enkelte menn her inne på KG er det noe galt med.

:wink:

Skrevet

Har betraktelig større problemer med tre - fire kvinnelige brukere her på KG, fremfor de mannelige...

Jeg synes det er patetisk å klage på at det er noen stakkars mannebein her! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...