AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 En gang mens jeg ventet på maten på skolen, var det ei i klassen som sto rett bak, gikk med treningsbukse og den greia nede ble litt stiv men ikke mye så jeg skiftet stilling og sto litt skrått med den foten nærmest henne, etterpå flytta hun blikket kjapt ned men vet ikke om hun så på noe annet. Ikke noe jeg tenker på dette men kom nettopp på det. Gjør dere dette mot alle ? Anonymous poster hash: c06cd...a9f
Macro Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Blikket vandrer hele tiden. Er ikke alltid man ser det man ser på. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Ser heller ned enn opp, slitsomt å hele tiden rette blikket opp, og det er helt tilfeldig om det hviler mot underlivet til en person eller mot et stolbein eller hva det skulle være. Men vi kan godt si at hun sikkert så at du hadde stå, om det er det du vil høre. Anonymous poster hash: 9354c...74d
SardintrollReturns Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Det spørs, var du såpass stiv at det ble bul? Var nok tilfeldig dette, akkurat som dere gutter kaster et blikk på brystene våre, kaster vi gjerne et blikk på skrittet deres. Sånn er det bare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå