Gå til innhold

Er dette voldekt eller humor?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at dama gir deg blowjob, og så fiser du, og samtidig holder henne fast med bena. Slik at hun må befinne seg med ansiktet i auraen din. Kan dette regnes som overgrep i og med at du holder henne fast, eller er det helt ok?

Anonymous poster hash: 21248...972
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La oss si at dama gir deg blowjob, og så fiser du, og samtidig holder henne fast med bena. Slik at hun må befinne seg med ansiktet i auraen din. Kan dette regnes som overgrep i og med at du holder henne fast, eller er det helt ok?

Ikke ok

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du selv, ts?

Anonymous poster hash: d799f...281
Skrevet

Alt det folk tenker på altså... 

• Liker 12
Skrevet

Legger til at dersom du gjør det, skal du ikke regne med at hun har lyst på deg flere ganger. Hadde vært total turnoff for min del iallefall.

• Liker 10
Skrevet

Det er forskjell på "ikke ok" og voldtekt.

• Liker 21
Skrevet

Ikke voldtekt bare jævlig ekkelt.

• Liker 16
Skrevet

Mener heller ikke det er voldtekt. Men jævlig råttent gjort er det og overhode ikke morsomt

• Liker 7
Skrevet

Mener heller ikke det er voldtekt. Men jævlig råttent gjort er det og overhode ikke morsomt

At noen holder deg fast, altså fjerner friheten din til å bevege deg vekk fra en seksuell handling (uten at det er avtalt på forhånd selvfølgelig) vil jeg påstå er et overgrep.

• Liker 13
Skrevet

At noen holder deg fast, altså fjerner friheten din til å bevege deg vekk fra en seksuell handling (uten at det er avtalt på forhånd selvfølgelig) vil jeg påstå er et overgrep.

Mrn overgrep og voldtekt er ikke nøyaktig det samme. Er i samme gata da men

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nja.. Voldtekt er overgrep.

Endret av Florence
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En kamerat av meg pleier å "dukke" dama under dyna og fise. Han holder henne fast såpass lenge at hun bare må kjenne lukta.

Anonymous poster hash: 378d4...8e3
Skrevet

Hvis man blir holdt fast slik i en blowjob, er det greit å bite pikken hardt da eller er det vold?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man blir holdt fast slik i en blowjob, er det greit å bite pikken hardt da eller er det vold?

Det er på sin plass å bite HARDT, synes jeg. Å bli holdt fast i en blowjob-stilling er jo et overgrep som gjør vondt både fysisk og ikke minst psykisk. Man får jo panikk!

Anonymous poster hash: 1eb4d...ef1

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville ikke kalle det voldtekt, men det er et overgrep mot henne. Og hadde det vært meg dette skjedde med hadde jeg aldri i livet hatt sex med den mannen igjen, og han hadde med største sannsynlighet hatt jævlig vondt i pikken sin. Regner med jeg til slutt hadde bitt, slått og klart meg løs.

• Liker 4
Skrevet

Nja.. Voldtekt er overgrep.

Men overgrep er ikke nødvendigvis voldtekt. Er som at alle tomler er fingre, men ikke alle fingre er tomler.

• Liker 7
Skrevet

En kamerat av meg pleier å "dukke" dama under dyna og fise. Han holder henne fast såpass lenge at hun bare må kjenne lukta.

Æsj så ekkel han er. Hadde dumpa en sånn fyr for lengst
  • Liker 1
Skrevet

Ser på det som selvforsvar mot en tvangshandling. Fullstending ok i mine øyne. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

jeg lo i alle fall

ah, den berømte dutch-oven.

Anonymous poster hash: 0dc82...68d
Skrevet

Men overgrep er ikke nødvendigvis voldtekt. Er som at alle tomler er fingre, men ikke alle fingre er tomler.

Ja, det er sant.. Uakseptabelt er det uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...