Gå til innhold

Om dere damer kunne slikket dere selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville dere har gjort det?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke det, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk.

Anonymous poster hash: c909c...f0d

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk.

Anonymous poster hash: db1be...dee

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk.

hvorfor ikke, er det smaken? Og til dere som ikke ville gjort det, forventer dere at kjærester gjør det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok gjort det, ja. 

Anonymous poster hash: 33fe9...5fc
Skrevet (endret)

men hadde du ville slikket deg selv lurer jeg på?

du var raskere på avtrekkeren enn meg ser jeg. tar av meg hatten i dyp respekt.

*bro-fist*

Endret av WubWub
Skrevet

Ville dere gutter sugd dere selv?

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det hver dag. Suger meg selv akkurat nå mens jeg skriver innlegget her. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør det hver dag. Suger meg selv akkurat nå mens jeg skriver innlegget her. 

Grrrr

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ville de det. Hadde de hatt mulighet ville de ikke gjort annet. Derfor får man ikke stort utav mannlige arbeidstakere.

Anonymous poster hash: 0dbd5...f07

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke jeg hadde gjort det nei. Ikke fordi jeg synes det er ekkelt, men fordi jeg tror ikke jeg hadde fått så mye ut av det. Halve grunnen til at det er tennende er jo at det er så intimt med en annen person.

• Liker 5
Skrevet

Tror ikke jeg hadde gjort det nei. Ikke fordi jeg synes det er ekkelt, men fordi jeg tror ikke jeg hadde fått så mye ut av det. Halve grunnen til at det er tennende er jo at det er så intimt med en annen person.

Du hadde jo fått en orgasme ut av det? Er ikke det grunn nok?

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke mulig å kile seg selv så det hadde jo ikke tjent til noe formål (nei, det hadde ikke vært mulig å få orgasme på den måten).

Anonymous poster hash: 0edd2...a38
  • Liker 1
Skrevet

Du hadde jo fått en orgasme ut av det? Er ikke det grunn nok?

Joda, men innbiller meg at det er enklere å tilfredsstille seg selv med egne fingre enn egen tunge. Men hvis jeg ikke hadde kunnet brukt fingrene mine så hadde jeg nok brukt tungen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo for mange kvinner fullt mulig å suge på sine egne brystvorter, så hvorfor ikke klittan også?

Anonymous poster hash: 941f4...651

Skrevet (endret)

Joda, men innbiller meg at det er enklere å tilfredsstille seg selv med egne fingre enn egen tunge. Men hvis jeg ikke hadde kunnet brukt fingrene mine så hadde jeg nok brukt tungen.

Jo det er nok enklere. Men mannfolk foretrekker en blowjob fremfor å ronke på egenhånd. For orgasmen og følelsen er veldig anderledes.

Med dette sier du at menn ikke bør slikke deg? For du kan like gjerne ta saken i egne hender?

Når du tenker på sex så tenker du på det praktiske og hva som er enklest? Sikkert mye enklere å fingre seg selv til en orgasme enn å ri en mann er du ikke enig? Så hvorfor ha sex med det motsatte kjønn om vi skal følge din logikk?

Om den enkleste løsningen er det beste for deg så er det jo ikke noe poeng i å involvere et annet menneske - du kan jo bare bruke fingrene som du sier.

Endret av WubWub
Skrevet

Jo det er nok enklere. Men mannfolk foretrekker en blowjob fremfor å ronke på egenhånd. For orgasmen og følelsen er veldig anderledes.

Med dette sier du at menn ikke bør slikke deg? For du kan like gjerne ta saken i egne hender?

Når du tenker på sex så tenker du på det praktiske og hva som er enklest? Sikkert mye enklere å fingre seg selv til en orgasme enn å ri en mann er du ikke enig? Så hvorfor ha sex med det motsatte kjønn om vi skal følge din logikk?

Om den enkleste løsningen er det beste for deg så er det jo ikke noe poeng i å involvere et annet menneske - du kan jo bare bruke fingrene som du sier.

Nei, jeg sier ikke at menn ikke bør slikke meg. Jeg sier omtrent som du sa i første setningen. Damer foretrekker slikking fremfor å fingre seg selv fordi følelsen er bedre og annerledes. 

Slikking tror jeg blir veldig annerledes om jeg gjør det selv. Jeg liker jo å motta oralsex bedre enn jeg liker å fingre, men jeg tror jeg ville foretrukket følelsen jeg får av å fingre meg selv fremfor følelsen jeg hadde fått av å slikke meg selv. 

Men siden jeg ikke har prøvd å slikket meg selv så kan jeg ikke si det med sikkerhet.

Sier for all del ikke at det enkleste er det beste, det er jo mer "krevende" å ri en mann for å få orgasme enn det er å fingre meg selv for å få orgasme; men følelsen av å ri er bedre og jeg får bedre orgasme.

Altså; svarte at jeg ikke ville slikket meg selv fordi jeg enkelt og greit tror at å fingre meg selv vil gi meg en bedre følelse og opplevelse.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg sier ikke at menn ikke bør slikke meg. Jeg sier omtrent som du sa i første setningen. Damer foretrekker slikking fremfor å fingre seg selv fordi følelsen er bedre og annerledes. 

Slikking tror jeg blir veldig annerledes om jeg gjør det selv. Jeg liker jo å motta oralsex bedre enn jeg liker å fingre, men jeg tror jeg ville foretrukket følelsen jeg får av å fingre meg selv fremfor følelsen jeg hadde fått av å slikke meg selv. 

Men siden jeg ikke har prøvd å slikket meg selv så kan jeg ikke si det med sikkerhet.

Sier for all del ikke at det enkleste er det beste, det er jo mer "krevende" å ri en mann for å få orgasme enn det er å fingre meg selv for å få orgasme; men følelsen av å ri er bedre og jeg får bedre orgasme.

Altså; svarte at jeg ikke ville slikket meg selv fordi jeg enkelt og greit tror at å fingre meg selv vil gi meg en bedre følelse og opplevelse.

Ok det var greit forklart og nå skjønner jeg litt mer hva du mener. 

Men allikevel tenker jeg at å få en orgasme via en tunge er litt anderledes enn et par fingre. Uansett om det er din egen tunge og fingre.

Skrevet

Ok det var greit forklart og nå skjønner jeg litt mer hva du mener. 

Men allikevel tenker jeg at å få en orgasme via en tunge er litt anderledes enn et par fingre. Uansett om det er din egen tunge og fingre.

Tja, det kan jo hende du har rett i at det er bedre. Skal si fra hvis jeg prøver  :rolleyes:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...