AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Hei! Jeg har vært hoven i anklene i snart fire uker. Årsaken er pga feilbelastning, prøvde å unngå vannblemmer... Lært at det er mye enklere å bare sprekke dem nå.. Var innom legevakt dagen etter jeg var veldig hoven, der var det ikke noe de kunne gjøre, så satt med benet høyt og hadde på noe kaldt. Men det er fortsatt hovent, men ikke vondt. Er blitt ganske hardt rett ved ankelkulen. Noen som har tips eller råd?Anonymous poster hash: 5ba5d...6f7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Gå til fastlegen for en vurdering og evt. Røntgen. Du kan prøve med en reisestrømpe/støttestrømpe. De er gode mot gnagsårblemmer, både forebyggende og når blemmene er etablert. Anonymous poster hash: 31225...a69
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Ja, har tenkt på å få dratt til legen, har bare ikke passa så bra ut med jobbing i det siste Men ja, støtte kunne jo kanskje vært lurt, får vel ta en tur på apoteket i morra da^^ Ts.Anonymous poster hash: 5ba5d...6f7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Gå til fastlegen for en vurdering og evt. Røntgen. Du kan prøve med en reisestrømpe/støttestrømpe. De er gode mot gnagsårblemmer, både forebyggende og når blemmene er etablert.Anonymous poster hash: 31225...a69 Røntgen vil ikke vise noe som helst.... Anonymous poster hash: a1b0f...455
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Noen som har peiling på hvorfor det har blitt så hardt da? Hvis det er vann ville det vel kjentes litt bløtere? Kjenner også at foten blir litt varmere hvis jeg masserer litt forsiktig, godt mulig det ikke er så bra å ta så alt for mye på det da.. Men jeg vet lite på hva som hjelper og ikke nå Anonymous poster hash: 5ba5d...6f7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 Noen som har peiling på hvorfor det har blitt så hardt da? Hvis det er vann ville det vel kjentes litt bløtere? Kjenner også at foten blir litt varmere hvis jeg masserer litt forsiktig, godt mulig det ikke er så bra å ta så alt for mye på det da.. Men jeg vet lite på hva som hjelper og ikke nå Anonymous poster hash: 5ba5d...6f7 Det kan være alt fra problemer med lymfer til hjertesvikt. Gå til legen på mandag og få klarhet Anonymous poster hash: a1b0f...455
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå