Gå til innhold

Vil islam ta over Europa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forklar. Er yazedienes frykt for IS i Syria også ubegrunnet?

Anonymous poster hash: 6f554...329

IS har ingenting med dette å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det samme som skjedde i kristne Libanon vil skje i Europa.

 

Men jeg tror vi vil oppleve balkanisering og generell uro. Allerede i flere Europeiske land finnes det såkalte "no-go zones" hvor ikke engang politiet tør gå inn. Dette er etniske enklaver/ghettoer som styres etter sharia. 

 

Disse finnes i Frankrike, England, Belgia, Nederland, Sverige. Og antallet bydeler som går tapt øker i takt med den stadig større flommen av innvandrere som kommer.

 

Jeg ser for meg at vi vil få små autonome bystater i staten når disse enklavene får en samlet politisk stemme. Det er dessverre slik at vi tar inn altfor mange mennesker som ikke ønsker bli en del av storsamfunnet, de stiller seg aktivt på utsiden for å tviholde på sin egen kultur mens de ser på vestlige verdier med forakt og avsky. 

 

Men at de skal ta over har jeg ingen tro på - at det kommer til å bli konflikt derimot er meget sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror ikka at dette kommer til å skje. Hele politikk-norge og mediene kommer til å bruke all energien de kan på å understreke at "dette er bare en person av over en milliard fredelige muslimer", "husk Brevik, bla bla". Så kommer Arbeiderpartiet til å gå rosetog, og alt blir "bra" igjen (unntatt for alle de som mistet livet/sine familiemedlemmer og resten av befolkningen som kommer til å bli "litt" reddere for å si noe stygt om Islam). Vi går mot undertrykkelse og tyrraniet som er Islam ett museskritt av gangen. 

Anonymous poster hash: 6f554...329

 

 

Jeg tror definitivt det skjer.

 

Det er veldig mye undertrykket hat i befolkningen ang muslimer, innvandring og islam.

 

En slik terroraksjon vil nok få en god del folk til å gå i taket og kanskje vi da ser en folkebevegelse mot denne elendigheten.

Anonymous poster hash: 29a4e...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror definitivt det skjer.

 

Det er veldig mye undertrykket hat i befolkningen ang muslimer, innvandring og islam.

 

En slik terroraksjon vil nok få en god del folk til å gå i taket og kanskje vi da ser en folkebevegelse mot denne elendigheten.

Anonymous poster hash: 29a4e...a6f

 

Det skjedde ikke etter 9/11 i USA. Hvor mange sivile må de drepe for at folket skal reagere?

Anonymous poster hash: 6f554...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde ikke etter 9/11 i USA. Hvor mange sivile må de drepe for at folket skal reagere?

Anonymous poster hash: 6f554...329

Folk glemmer desverre alt for lett. Som de som skulle komme hit å slakte en norsk barnefamilie men ble hindret av PST, ingen som snakker om det nå. Sikker på at vi vil se mye mer av det i fremtiden som desverre ikke nødvendigvis blir fanget opp om vi skal fortsette denne hodeløse innvandringen.

Anonymous poster hash: f8162...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror definitivt det skjer.

 

Det er veldig mye undertrykket hat i befolkningen ang muslimer, innvandring og islam.

 

En slik terroraksjon vil nok få en god del folk til å gå i taket og kanskje vi da ser en folkebevegelse mot denne elendigheten.

Anonymous poster hash: 29a4e...a6f

 

 

Hvorfor skjedde det ikke etter terroraksjonene i Frankrike og England da?

 

Det eneste vi så var litt små hærverk i form av ruteknusing på noen få kebabsjapper.

 

Eller tenker du at vi nordmenn vil reagere mer voldelig enn våre europeiske brødre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Dette hatet du snakker om vil vi virkelig få se den dagen da en terrorhandling blir utført i f.eks Skandinavia av en muslim.

 

I can't wait.

Anonymous poster hash: 29a4e...a6f

 

Det tror ikke jeg. Terrorisme utøves av enkeltindivider, og en enkelt galning gir ikke grunnlag for noe slikt. Det kan sikkert gi enkelte en unnskyldning for å utagere det hatet de allerede føler, men ikke mer enn det.

De fleste muslimer er skikkelige mennesker, og det vet også de fleste europeere.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror du tar feil. "Vi", og da særlig statsmaktene, forholder oss til menneskerettigheter og prinsipper om ikke-vold. Blir det krig kommer vi derfor bare til å stikke av eller stå og se på at vi blir slaktet ned, eventuelt så retter vi oss stille og pent etter islamistene for å unngå å bli utsatt for vold og drap. Islamistene har null problemer med å bombe sivile og myrde spebarn, så de har jo et stort overtak rent maktmessig. Hvis europeere samler seg uavhengig av staten for å stå i mot er det godt mulig at de vil bli arrestert/drept av staten (det er greit å skyte hvite folk, for da er det ikke rasisme). 

 

En andre mulighet er at muslimene venter til de blir i flertall i Europa (noe de sannsyneligvis blir i løpet av neste generasjon), og da kan de stemme inn islamister i nasjonalforsamlingene (akkurat som de fleste muslimske land gjorde under den arabiske våren). Da har vi det gående. Jeg gråter med tanke på hvordan det skal bli for barna mine og deres barn her i Europa. Jeg spår verre tilstander enn dagens Syria. 

Anonymous poster hash: 6f554...329

 

 

Jeg tror du skulle sjekke hvor mange muslimer det fins rundt omkring i Europa, og senke skuldrene. For den demografiske omveltningen som du ser for deg, er ikke saklig sett mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forklar. Er yazedienes frykt for IS i Syria også ubegrunnet?

Anonymous poster hash: 6f554...329

 

Det er noe helt annet. IS kontrollerer det området militært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det til alle de respektable og hyggelige muslimene som ikke gjør en flue fortred og likevel hevdes å være en trussel mot Europas eksistens.

Dette :klappe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror definitivt det skjer.

 

Det er veldig mye undertrykket hat i befolkningen ang muslimer, innvandring og islam.

 

En slik terroraksjon vil nok få en god del folk til å gå i taket og kanskje vi da ser en folkebevegelse mot denne elendigheten.

Anonymous poster hash: 29a4e...a6f

 

Det er mye undertrykt hat i deg, kanskje. Hold oss andre utenfor. Du snakker ikke for meg, og så vidt jeg vet, ikke for noen jeg kjenner, heller. Du snakker kanskje for PEGIDA

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det skjedde ikke etter 9/11 i USA. Hvor mange sivile må de drepe for at folket skal reagere?

Anonymous poster hash: 6f554...329

 

My point exactly. Folk skjønner at uansett hvor grove utgjerningene er, så kan de ikke legge skylda på vanlige muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du skulle sjekke hvor mange muslimer det fins rundt omkring i Europa, og senke skuldrene. For den demografiske omveltningen som du ser for deg, er ikke saklig sett mulig.

Hvordan er det ikke mulig? Den muslimske andelen av befolkningen vokser raskt, både som følger av innvandring og høye fødselstall i den delen av befolkningen. I tillegg har muslimske land stor befolkningsvekst, noe som fører til at enda fler vil komme hit. 

Anonymous poster hash: 6f554...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvordan er det ikke mulig? Den muslimske andelen av befolkningen vokser raskt, både som følger av innvandring og høye fødselstall i den delen av befolkningen. I tillegg har muslimske land stor befolkningsvekst, noe som fører til at enda fler vil komme hit. 

Anonymous poster hash: 6f554...329

 

Det er bare å finne frem kalkulatoren, det. Så finner du demografisk info om land etter land. Let opp oversikten over muslimer, og dann deg et mer korrekt bilde.

Frankrike, f.eks, har en muslimsk befolkning som sannsynligvis utgjør mellom 8 og 10 % av befolkningen.

Storbritannia har rundt 3 millioner muslimer. Det er også en liten brøkdel.

Du skjønner sikkert tegninga. Men ta ikke mitt ord for det. Sjekk det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror ikke jeg. Terrorisme utøves av enkeltindivider, og en enkelt galning gir ikke grunnlag for noe slikt. Det kan sikkert gi enkelte en unnskyldning for å utagere det hatet de allerede føler, men ikke mer enn det.

De fleste muslimer er skikkelige mennesker, og det vet også de fleste europeere.

De fleste muslimene i Syria er også bra mennesker. Det endrer ikke det faktum at det er helt jævlig der. Et annet eksempel er Afghanistan. De fleste er skikkelige folk med gode hensikter, men det endrer ikke det faktum at det er helt forjævlig å være kvinne der. Jeg engster meg for at slike kulturer og holdninger som finnes i de samfunnene sprer seg mer og mer her. Det er nok at en stor andel står for disse synene, det trenger ikke å være alle - ikke en gang halvparten før et land blir helt forjævlig og vold og krig skapes. Store etniske/kulturelle forskjeller har forresten aldri gått bra sammen før i historien. Hva tilsier at det vil gå bra denne gangen?

Anonymous poster hash: 6f554...329

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vil Islam med tiden bli den dominante religiøse og politiske maktfaktoren i Europa, eller er det en dårlig konspirasjonsteori?

Anonymous poster hash: bcda6...5e5

 

 

 

Spørsmålet er ikke ''vil' men ''når''.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Castielz

Dette skjer garantert til slutt, men da er jeg heldigvis død og begravet for lenge siden og kunne ikke brydd meg mindre.

Naive sosialister går smilende ned i knestående mens en snill og hyggelig muslim setter ak47'en sin mot nakken på dem og trykker inn avtrekkeren.

Den sosialistiske drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er ja, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. G-d vil ALDRI forlate et sted uhellig. Når nordmenn begynte å vende seg mot kristendommen og begynte å spotte religion sånn at atheismen fikk ordentlig grobunn her, så fikk vi mer immigranter. Sammentreff? Neppe. Er det et sammentreff at mange av disse immigrantene er veldig religiøse? Nei. G-d måtte importere de his for å opprettholde den åndelige balansen - et land kan IKKE fungere uten en viss grad åndelig bevissthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er ja, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. G-d vil ALDRI forlate et sted uhellig. Når nordmenn begynte å vende seg mot kristendommen og begynte å spotte religion sånn at atheismen fikk ordentlig grobunn her, så fikk vi mer immigranter. Sammentreff? Neppe. Er det et sammentreff at mange av disse immigrantene er veldig religiøse? Nei. G-d måtte importere de his for å opprettholde den åndelige balansen - et land kan IKKE fungere uten en viss grad åndelig bevissthet.

 

 

Det merkeligste innlegget jeg har lest på lenge.

 

Jo, islamisering av Europa er nødvendigvis en dårlig ting for det vil sette Europa tilbake med flere hundre år. Det finnes ikke noe muslimsk land i verden som er like utviklet på flere områder som Europa. Alt man ser er krig, sult, utrygghet, fattigdom (med noen veldig få unntak) og primitive lover og regler uten respekt for mennesker.

Endret av Drizzt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er ja, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. G-d vil ALDRI forlate et sted uhellig. Når nordmenn begynte å vende seg mot kristendommen og begynte å spotte religion sånn at atheismen fikk ordentlig grobunn her, så fikk vi mer immigranter. Sammentreff? Neppe. Er det et sammentreff at mange av disse immigrantene er veldig religiøse? Nei. G-d måtte importere de his for å opprettholde den åndelige balansen - et land kan IKKE fungere uten en viss grad åndelig bevissthet.

Oi, mye svada

Anonymous poster hash: b8499...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...