Gå til innhold

Kvise på rumpa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal bo noen dager hos han jeg håper er kjæresten min fra mandag av, og jeg vet at dette høres teit ut,men har fått verdens største kvise ved siden av rumpesprekken. 😞 Hele greia med rødhet og alt, er nok 1 cm bred. Dette er pinlig, og det høres nok ut som om jeg er 16, så må nok tilføye at jeg er 28. Hva tenker menn om dette? Burde jeg bekymre meg? Jeg synes han er så fin og vil at han skal synes det samme om meg. Den skriker om oppmerksomheten. Tror jeg bare må ligge på rygg hele tiden, eller sette et stjerneklistremerke over.😔 Sukk...

Anonymous poster hash: 41532...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, i den første setninga ser det ut som jeg håper han e kjæresten min fra mandag av... Regner med dere skjønner hva jeg ville fram til. Det var kvisa som formulerte den linja.

Anonymous poster hash: 41532...32c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å bekymre deg over den kvisa. Alle får kviser iblandt, og man merker sine egne bedre enn andre sine. Hvis du lar den være i fred så blir den sikkert mye midre merkbar til mandag også😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så forsvinner alltid kvisene jeg får på rumpe nærmest over natten! Tror jeg har hatt kvise der tre ganger eller noe slikt, og den ene gangen forsvant den bokstavelig over natten :fnise: merket en diger kvise midt på den ene rumpeballen, var også helt i starten med min samboer, neste morgen var den helt borte... Så om du er heldig så er den borte til mandag :)

Og om den ikke er borte så er det nok ikke verdens undergang heller. Tenk om det hadde vært omvendt, du hadde nok ikke mistet følelsene for han om det var han som hadde fått en ubeleilig visitt :) eventuelt kan du dekke den med litt concealer så den ikke er like rød og fremtredende.

Anonymous poster hash: 30b2b...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle får kviser, no worries. Han har garantert hatt ei kvise på rumpa eller andre uheldige plasser før selv.
Men du kan prøve å få den bort til mandag ved å smøre tea tree oil eller castor olje+tannkrem på! Utover det så la den være mest mulig i fred, da kan den bli enda rødere og mer synlig, og vondere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke skvise den?

Du rekker det før mandag.Så er du kvitt faenskapet.



Anonymous poster hash: 6ec9c...491
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Hvis han ikke tåler synet av en kvise, så er han jo ganske tett i pappen. Du skal ikke se bort i fra at han har en kvise på sin ræv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor ikke skvise den?

Du rekker det før mandag.Så er du kvitt faenskapet.

Anonymous poster hash: 6ec9c...491

 

Det kan potensielt gjøre det verre. Hvis den er klemmeferdig kan man gjerne skvise ut innholdet, men dersom den er "underjordisk" er skvising det dummeste man kan gjøre. Da kan bakteriene spre seg og det hele bli mer betent. 

Anonymous poster hash: 8390b...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er totalkrise kan du jo dabbe litt concealer på rumpa, husk pudder så det ikke gnis av :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er søte som tror den kan dekkes med sminke eller går bort til mandag. Det er nok umulig. 😞

Får bare ta det med humor og spøke litt med det, så gjør forhåpentligvis han det samme. 😉 Takk i hvertfall!

Anonymous poster hash: 41532...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fundert noe særlig over fenomenet rumpekviser, men når jeg leser her så slår det meg at jeg har litt lignende erfaring som noen andre her - de kommer veldig sjelden, og selv om de på størrelse/rødhet ser ut som noen skikkelige stayers, så er de borte like plutselig som de dukket opp.

 

Artig.

 

Eller, kanskje ikke artig om de velger en date som dagen for sin tilstedeværelse.

 

La den være i fred og bare smør eventuelt med en type acne clearing gel så går kanskje noe av rødheten bort til mandag iallefall, så blir det ikke like synlig.

Han har sikkert en kvise på ryggen og blir bare glad for at han ikke er alene om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er totalkrise kan du jo dabbe litt concealer på rumpa, husk pudder så det ikke gnis av :P

 

Det finnes også superdekkende kroppsminke som er mer pigmentert og holder mye lengre enn vanlig concealer, de selger det på sminkebutikker som driver med hakket mer profesjonell sminke til teater/photoshoots etc. I Oslo ligger det en i det Folkets Hus-bygget, eller om det er kvartalet ved siden av. Blir vel Torggata/Hammersborg. Husker fanden ikke hva den heter, men hvis noen gidder å google så tar jo det kortere tid å finne ut av enn hva jeg har brukt på å skrive denne setningen.

 

Uansett, den er vannfast og veldig tykk og pigmentert, sånn man kan dekke tatoveringer og brannskader med. Høres kanskje fjernt ut å sminke ræva, men er jo bare snakk om å klappe en mikroskopisk mengde på for å fjerne litt rødhet og mentalt sett føle seg hakket mer komfortabel med å bli tatt bakfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er som meg som plutselig sier til min FF "Waaat?? Jeg har fått kvise på puppen, jammen seeee da!!" hvor han svarer "Hvordan er det mulig å få kvise på puppen?" :fnise:

Man kan få kviser overalt, er heldigvis ikke skikkelig krise x)
Vil heller ha en kvise på rumpa eller brystet, enn å ha en kvise midt i panna, eller på nesa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Liker det at de plutselig bare forsvinner. Denne er ille, har faktisk aldri hatt maken! Kan ikke sminke den, for det føler jeg bare blir enda dummere, og har uansett ikke tilgang på spesialsminkebutikk. 😞

Hvis vi går tom for samtaleemner, så kan vi bare snakke om den da.. Det er positivt. Har aldri hatt kvise på rumpa før.

Som dere sier så ville ikke jeg tenkt noe over det om han hadde hatt en. Hadde betydd svært lite, men damer skal liksom være så glatte og rene.

Anonymous poster hash: 41532...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test ut antibak vibratorrens som fås på kondomeriet. Dette skal visst hjelpe mot rødheten og størrelsen på kvisa har jeg hørt ;) 

 

Lykke til med kjærligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det gikk bra med meg, han og kvisa. Han hadde selv to på rumpa, så vi lo godt av det, begge to. 😉 Herlig fyr!

Min kvise var ikke en sånn som bare forsvant plutselig, den lever fremdeles i beste velgående. 😂

Anonymous poster hash: 41532...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...