AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Jeg har sannsynligvis fått herpes 1 i underlivet - mannen har herpes 1 og utførte oralsex på meg uten at han visste at han hadde utbrudd. Jeg har tatt prøve hos legen for å avdekke om det er herpes 1 eller 2, og avventer svar. Kan ta ca. 9 dager. Går ut i fra at det er herpes 1 ettersom mannen aldri har hatt herpes 2. Noen som har hatt herpes 1 i underlivet? Hvor lenge varte det? Finnes det tabletter eller krem for denne type herpes uten resept? Anonymous poster hash: 7368f...264
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Har du utbrudd, eller bare mistanke siden han ga deg oralsex? Hvis du har utbrudd, så regner jeg med at legen tok blemmeprøve, for det er kun blemmeprøve som kan fastlå med sikkerhet hva det er man har i underlivet - "alle" har nemlig herpes 1 viruset i kroppen sin fra før av, så det slår ut på blodprøver som herpes 1 selvom man ikke har noe i underlivet. Når jeg skriver "alle", så mener jeg alle som har hatt foreksempel vannkopper som barn, som jo de fleste i befolkningen har. Man kan ha herpes viruset i blodet uten at det trenger å være reaktivert eller ha noen ting å si. Viruset ligger i kroppen for alltid så en blodprøve test vil ikke kunne si noen ting om du faktisk har fått reaktivert viruset og risikerer underlivsutbrudd. Har du utbrudd nå, og det ble tatt blemmeprøve, er det kun denne som kan avdekke hva du faktisk har eller ikke har i underlivet. Man får resept på betennelsesdempende krem man kan bruke når man har utbrudd. Anonymous poster hash: 195d7...7a6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Jeg har sannsynligvis fått herpes 1 i underlivet - mannen har herpes 1 og utførte oralsex på meg uten at han visste at han hadde utbrudd. Jeg har tatt prøve hos legen for å avdekke om det er herpes 1 eller 2, og avventer svar. Kan ta ca. 9 dager. Går ut i fra at det er herpes 1 ettersom mannen aldri har hatt herpes 2. Noen som har hatt herpes 1 i underlivet? Hvor lenge varte det? Finnes det tabletter eller krem for denne type herpes uten resept?Anonymous poster hash: 7368f...264 Du kan få resept på tabletter som forkorter utbruddet av legen din, men de må du begynne med helst første eller andre dagen av utbruddet.Anonymous poster hash: 71d2b...b76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå