Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har akkurat klippet håret mitt alt for kort til å føle meg vel.. Har ikke så god tålmodighet heller til å vente på at det skal vokse ut.

Så jeg lurte på om noen har noen erfaringer å dele med? :) Det er så delt mellom disse to. Ei jeg vet om gikk på Hairgain 1 år og skryter voldsomt av det merket. Men igjen så finner jeg ikke så mye på nette om Harigarin i forhold til Hair Volume.

Noen her som har prøvd et av disse to og har erfaringer å dele? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt god effekt av hairburst. Sjekk hjemmesiden + instakontoen - mange før/etterbilder. Mitt hår ble sunnere og fikk etterhvert fart på veksten også - men må presisere; jeg merket nesten ingenting de første 3 mnd - mellom 3-6 mnd begynte effekten å synes, og fra 6-12 mnd var det wow-effekt!

Skrevet

Hatt god effekt av hairburst. Sjekk hjemmesiden + instakontoen - mange før/etterbilder. Mitt hår ble sunnere og fikk etterhvert fart på veksten også - men må presisere; jeg merket nesten ingenting de første 3 mnd - mellom 3-6 mnd begynte effekten å synes, og fra 6-12 mnd var det wow-effekt!

Åja, ja det har jeg sett utrolig mange bilder av på instagram. Men jeg tenkte mer på en av disse to, siden jeg får rabatt der jeg jobber hehe. Men visst den er så god som de sier, så er det vel verdt å prøve? Er den dyr? Med tanke på frakt ogsånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...