Sille4 Skrevet 22. oktober 2018 #441 Del Skrevet 22. oktober 2018 Så spennende med prøving på nr. 2 gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter #442 Del Skrevet 23. oktober 2018 Negativ test i dag. Selv om jeg mente det var en skyggestrek! Mannen så ikke den, da... Jeg er minimum 8 dpo (begynte å ta tempen litt sent) så kan jo enda være litt for tidlig. Tar meg selv i å si nei til ting på jobb i desember fordi jeg regner med å være gravid og kvalm 😂 Snakk om å være optimist da. Og vi som til og med brukte ett år sist + pergo liksom! Det går så innmari sakte på jobb i dag. Mannen er hjemme med S, og jeg skulle ønske jeg også var der. Har null motivasjon. Forstår elevene kjempegodt jeg 😅 Jeg bare håper så fælt at jeg er gravid. Tempen gikk jo ned til 36.8, men har holdt seg der. Bør synke til 36.4-ish samme dag som TR kommer. Når jeg ble gravid sist var den over 37. Så jeg har såklart googlet om urolig søvn kan påvirke tempen osv. Jeg er forkjølt for tia, så sover ikke så dypt og godt som vanlig. I dag brakk jeg meg så heftig når jeg knøyt bleieposen at jeg nesten spydde. Føler meg mer luktømfintlig enn vanlig. Men det kan jo veldig godt bare være innbillelse. Jeg kommer til å bli såååå skuffet om TR kommer. Og jeg kan nesten ikke tillate meg å lage så stor fallhøyde hver måned. Gjorde det sist gang, og det endte i maaange tårer. Tenk at noen bare blir gravid uten å tenke over det engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter #443 Del Skrevet 23. oktober 2018 På 22.10.2018 den 10.19, Sille4 skrev: Så spennende med prøving på nr. 2 gleder meg til å følge med videre! Så hyggelig å se deg igjen 😊❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter #444 Del Skrevet 23. oktober 2018 Noterer også ned stikninger på høyre side 🙌 Tenker jeg tar en test i morgen selv om jeg bare har de som er gått ut på dato. Også angrer jeg meg sikkert i morgen og ombestemmer meg. Eller så synker tempen og bestemmer det for meg. Spennende uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 23. oktober 2018 #445 Del Skrevet 23. oktober 2018 Her ble R oppdaget på utgått test, så jeg stemmer for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 23. oktober 2018 #446 Del Skrevet 23. oktober 2018 Skikkelig spennende! Men pergo, det fikk du hos fastlegen eller? Jeg kjenner meg igjen i tankegangen om at "jeg er garantert gravid allerede", men så snur det plutselig til "dette kommer til å ta FOREVER" Det er litt travelt å ha det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter #447 Del Skrevet 23. oktober 2018 1 time siden, Marimba skrev: Her ble R oppdaget på utgått test, så jeg stemmer for den Godt å høre! Jeg googlet det også i tilfelle 😂 59 minutter siden, Weebs skrev: Skikkelig spennende! Men pergo, det fikk du hos fastlegen eller? Jeg kjenner meg igjen i tankegangen om at "jeg er garantert gravid allerede", men så snur det plutselig til "dette kommer til å ta FOREVER" Det er litt travelt å ha det sånn Fikk pergo hos privat gynekolog. Vi flyttet jo fra en stor by til en liten by, så jeg ville sjekke det før vi reiste, og da var det ikke gått et helt år enda. Orket ikke vente på utredning i det offentlige. Her vi bor nå finnes det ikke privat gynekolog dessverre, så glad jeg gjorde det før vi flytta 😊 Ja herregud jeg er ubesluttsom! Veksler så fort... Har skikkelig troa nå, men kommer til å tenke helt motsatt i morgen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 23. oktober 2018 #448 Del Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, Atziri skrev: Fikk pergo hos privat gynekolog. Vi flyttet jo fra en stor by til en liten by, så jeg ville sjekke det før vi reiste, og da var det ikke gått et helt år enda. Orket ikke vente på utredning i det offentlige. Her vi bor nå finnes det ikke privat gynekolog dessverre, så glad jeg gjorde det før vi flytta 😊 Ja herregud jeg er ubesluttsom! Veksler så fort... Har skikkelig troa nå, men kommer til å tenke helt motsatt i morgen 😅 Gynekolog, det burde jeg jo tenkt meg til selv. Åh, den gravidhjernen. Høhøhø. Neida Åh, dette tar på. Jeg er spent på testen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 23. oktober 2018 #449 Del Skrevet 23. oktober 2018 Veldig spent på test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #450 Del Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Jeg er sikkert gal og på ville veier, men jeg syns virkelig det er en liten strek der. Er redd for at dere er enig og redd for at dere er uenig 😳 Bildet er tatt lenge etter tia, for S har hatt en skikkelig dårlig morgen. Takk gud og lov for puppen på sånne dager! Nå har hun sovet en time på meg, og er i bedre humør heldigvis. Tempen er enda høy. I forhold til når vi la inn aksjer og tempen bør jeg være ca +- 10 dpo. Testen er forresten gått ut på dato for litt over ett år siden. Endret 24. oktober 2018 av Atziri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 24. oktober 2018 #451 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg så ingen strek på PC, men jeg sjekket på telefonen med full lysstyrke, og når jeg drar bildet frem og tilbake ser jeg absolutt en strek som følger bildet Wæææ! Kjøp en fresh test og ta en ny for å være helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 24. oktober 2018 #452 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg ser strek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 24. oktober 2018 #453 Del Skrevet 24. oktober 2018 Heisann! Så koselig å se deg tilbake i prøvebøkene. Og ikke minst så spennende bilde! Jeg er usikker på om jeg ser en strek eller ikke, må jeg innrømme. Men kjøp ny test og ta igjen i morra. Og ikke minst - oppdater her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 24. oktober 2018 #454 Del Skrevet 24. oktober 2018 Streeeeek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 24. oktober 2018 #455 Del Skrevet 24. oktober 2018 Fysj å fy så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #456 Del Skrevet 24. oktober 2018 Det er vel egentlig ikke en strek om man må dytte og skyve på bildet og se i alle mulige retninger Men elsker at dere er like gale som meg Hvis jeg bare er sånn 10 dpo så er det jo ikke rart om den er svak. Kjører på med en utgått test i morgen også før jeg gidder å spandere på meg en helt ny og fresh. De er jo sykt dyre!! Om det ikke klaffer denne gangen går jeg definitivt til innkjøp av store mengder billigtester Hvilke andre merker en CB kan man stole på? Kanskje jeg kan finne noe litt billigere på apotekene tenkte jeg. Har fremdeles stikninger, så syns det lover godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 24. oktober 2018 #457 Del Skrevet 24. oktober 2018 Rfsu sin ser jeg folk bruker, den er billigere enn CB Jeg har kjøpt en haug med billigtester Nå er jeg kjempespent på dine vegne! Elsker at vi er flere prøvere, da blir ventetiden til min egen testing litt kortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #458 Del Skrevet 24. oktober 2018 Og deeer begynte jeg å spotte. Æsj Da er spenningen mest sannsynlig over for denne gang. Hadde jo vært et under om det gikk på pp1 med tanke på forrige gang. Men veldig gøy å være i gang uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 24. oktober 2018 #459 Del Skrevet 24. oktober 2018 Ånei! Håper at det ikk betyr at det er over denne pp. Jeg ser streken på testen uten å anstrenge meg nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #460 Del Skrevet 24. oktober 2018 2 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Ånei! Håper at det ikk betyr at det er over denne pp. Jeg ser streken på testen uten å anstrenge meg nemlig.. Jeg trooor ikke at jeg pleier å spotte til vanlig, men man legger jo aldri merke til sånn før man prøver. Men sånn 98 % av meg tenker at det er kjørt nå, mens de andre 2 % googler "spotting før ikm gravid" Dessuten er jo testen gått ut på dato, så kan jo være falsk positiv. I løpet av kvelden/morgendagen bør jeg uansett vite det rimelig sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå