AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Hei! Jeg har en oppfølgingstime til legen på mandag, og vurderte om jeg skulle ta opp disse "problemene", men jeg tenkte å høre med dere om noen andre har opplevd noe lignende. Så selve problemet er at jg har veldig mye luft i magen (mest sannsynlig pga usunt kostnaderld de siste ukene), men i tillegg så har jeg smerter nederst i magen, av og til sviing og tisset lukter rimelig fælt til tider. Har også litt økt utflod, men jeg går på p-piller. Har mistenkt UVI, men kan dt være noe annet? Anonymous poster hash: 00f74...bb8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Høres ut som UVI, men utfra dine beskrivelser kan det hende du har soppinfeksjon i skjeden. Synes absolutt du bør ta opp dette med legen.Anonymous poster hash: 57725...6cb
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Høres ut som UVI, men utfra dine beskrivelser kan det hende du har soppinfeksjon i skjeden. Synes absolutt du bør ta opp dette med legen.Anonymous poster hash: 57725...6cb oki, men burde det ikke klø ved soppinfeksjon? Anonymous poster hash: 00f74...bb8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 oki, men burde det ikke klø ved soppinfeksjon? Anonymous poster hash: 00f74...bb8 Jo, men ikke nødvendigvis. Har selv hatt soppinfeksjon, og da klødde det ikke. Men, som du er inne på selv, er det nok mest sannsynlig at du har UVI. Anonymous poster hash: 57725...6cb
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Jo, men ikke nødvendigvis. Har selv hatt soppinfeksjon, og da klødde det ikke. Men, som du er inne på selv, er det nok mest sannsynlig at du har UVI. Anonymous poster hash: 57725...6cb Takk for svar! Skal nok ta det opp med legen Anonymous poster hash: 00f74...bb8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Jo, men ikke nødvendigvis. Har selv hatt soppinfeksjon, og da klødde det ikke. Men, som du er inne på selv, er det nok mest sannsynlig at du har UVI. Anonymous poster hash: 57725...6cb Takk for svar! Skal nok ta det opp med legen Anonymous poster hash: 00f74...bb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå