Gå til innhold

Våkne av orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag opplevde jeg noe veldig merkelig... Jeg hadde en våt drøm om min samboer (jeg er bortreist i en uke) som jeg ikke har hatt sex med på noen dager. I drømmen hadde vi sex, og jeg kjenner at jeg kommer i drømmen, før jeg bråvåkner når det blir for intenst. Ligger da i flere minutter og kjenner på den pulserende følelsen i underlivet, og prøver å forstå hva som nettopp skjedde 😂 flere som har våknet av en orgasme? Kan legge til at jeg er 11 uker gravid, og at dette aldri har skjedd før...

Anonymous poster hash: 428c7...c52

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har opplevd det en gang, håper det skjer igjen :)

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne her. 

Skjer med meg rundt 1-3 ganger i måneden. Hatt det sånn siden jeg var rundt 19år (er nå 26). 

Anonymous poster hash: a8176...592
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd det 2 ganger. Veldig deilig :)

Anonymous poster hash: dd9f8...f1b

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd å våkne av orgasme pga opphissende drømmer to ganger. Begge gangene om samme mann :-) Det skjer nok sjeldent, for jeg er over 40, og det har bare skjedd disse to gangene.

Jeg er ikke gravid, og var det heller ikke da det skjedde meg.

Anonymous poster hash: bfe84...792
Skrevet

Har opplevd det selv som var veldig deilig. Da det ble noe søl så følte jeg for å ta en dusj midt på natta som var litt "rart" da jeg vanligvis dusjer om morgenen.

AnonymBruker
Skrevet

Å våkne av orgasme har jeg gjort mange ganger:) Helt vanlig.

Anonymous poster hash: 4393b...2b1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er så deilig! Det skjer særlig i perioder jeg har ekstremt stor sexlyst og fantasiene løper løpsk. 

Anonymous poster hash: 2cebe...809
Gjest lipgloss
Skrevet

Ja det skjer meg med jevne mellomrom:) syns det er deilig å våkne av at det går for meg:)

Skrevet

Det skjer med meg hvis jeg er tissetrengt når jeg sover. Tror det er pga jeg spenner musklene der nede.

AnonymBruker
Skrevet

Har følt meg så sinnsykt seksuelt underernært nå når jeg er bortreist, og kan ikke gjøre noe selv ettersom jeg sover i samme seng som noen andre... Men det var uten tvil en svært deilig opplevelse 😊

Anonymous poster hash: 428c7...c52

Gjest Captain Hook
Skrevet (endret)

Har skjedd meg ofte. Til og med i samme rom som en venn av meg. Han trodde jeg hadde gjort i buksa. Jeg sa bare at jeg hadde det. Uhell skjer, og han forstod det.

Endret av Captain Hook
Skrevet

Skjer ofte når det er for lenge siden sex. Det er kjempedeilig 😆

AnonymBruker
Skrevet

Ja :) Kjempe deilig. Skjedd meg ca 8-10 ganger gjennom livet. Tror grunnen til at det er så deilig er fordi at når man sover så slapper kroppen helt av, man har derfor ikke de samme muskelspenningene og tankedistraksjonene som når man er våken.

Anonymous poster hash: 58243...a5f
Skrevet

Det skjer meg stadig vekk. Begynte noe før jeg kom i tenårene, og har tydeligvis ikke tenkt å opphøre med det første, men jeg klager ikke. Er 20 nå. 

Skrevet

Det hender fra tid til annen ja...kanskje fordi jeg er temmelig sexfrustrert for tiden...Blir søl i senga,men ellers er det en deilig måte å våkne på :P

AnonymBruker
Skrevet

Det hender fra tid til annen ja...kanskje fordi jeg er temmelig sexfrustrert for tiden...Blir søl i senga,men ellers er det en deilig måte å våkne på :P

Skifter du sengetøy da eller?

Skrevet

Skifter du sengetøy da eller?

Må skifte laken relativt ofte ja hehe :P

AnonymBruker
Skrevet

nei, har aldri drømmer om sex, våte drømmer eller orgasme i søvne.

Anonymous poster hash: 710b1...5d4
Skrevet

Det skjer meg ofte kjedelig å skifte på sengen men deilig da hehe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...