outkast Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 får man bedre helse av å bo i et hus med trapper som man bruker ca 10 ganger pr dag, versus å bo i et hus uten trapper
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 bedre helse er så vagt, du vil ikke bli en tynn sulfide av det. Du vil ikke få bedre kondis. Vil ikke miste noen merkbar vekt. Men du vil bli flinkere til å gå i trapper. Anonymous poster hash: 60ec9...fdb
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Klart det, trapper er trening Jeg drev kurs for mange år siden, kurslokalet lå i 4 etg. Jeg har alltid vært den som går trappene, og der fikk jeg med meg flertallet av kursdeltakerene opp trappene, mange slet og var rimelig andpusten og dro seg opp siste trappa liksom, men etter 4 uker, opp trappa ca 4 ganger til dagen, så ble de spreke som få, og gikk opp i god fart uten å bli særlig andpusten .) Anonymous poster hash: c7323...773
Gjest SykkelJenny Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Det er faktisk studier som viser helsegevinsten med å gå trapper.
fullførsetningen Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Og det får meg til å tenke at rulletrapper på kjøpesentre er en uting. Det skulle kun vært vanlige trapper. Og heiser, forbeholdt de som er dårlige til beins eller sitter i rullestol. Alle andre kan fint gå opp og ned en trapp.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Absolutt! Hverdagsaktivitet som å gå i trapper er undervurdert. Jeg jobber i et bygg med 7 etasjer, legger merke til at folk heller vil presse seg inn i overfylte heiser i stedet for å gå i trappene. De ganger jeg får med meg kolleger, så er jeg alltid overasket over hvor andpustne enkelte blir. Anonymous poster hash: f9a84...1c2
outkast Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2015 Absolutt! Hverdagsaktivitet som å gå i trapper er undervurdert. Jeg jobber i et bygg med 7 etasjer, legger merke til at folk heller vil presse seg inn i overfylte heiser i stedet for å gå i trappene. De ganger jeg får med meg kolleger, så er jeg alltid overasket over hvor andpustne enkelte blir. Anonymous poster hash: f9a84...1c2 Føler selv at da jeg flyttet opp i andre etasje var det litt tungt å gå opp trappa, men nå etter noen måneder løper jeg opp og ned rett som bare det, tar ofte to trinn om gangen og. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå