AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Hei, jeg er en gutt på 18 år som har vært sammen med kjærsten min i snart et år og vi har det veldig bra sammen, men det er et problem og det er at jeg kommer for fort. Jeg pleier å holde rundt 30sekunder før jeg merker at jeg kommer, og da pleier jeg og dra den ut for å ta en pause, men det hjelper ikke.. Så det ender alltid opp med at vi bare stopper helt opp. Dette har også ført til at vi har mindre og mindre sex.. Noen som har noen tips for at jeg skal holde lenger? Trenger desperat tips, da jeg er redd for at hun til slutt går fra meg fordi jeg ikke greier å holde ut lenger..Anonymous poster hash: 6f3bb...a18
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Huff da. Stakkars deg. Tror ikke at det er normalt å komme under 30 sek. Spesielt når du ikke er jomfru. Kanskje prøve stillinger som ikke er like gode for deg, slik at du varer lengre? Eller runke før du kjører på med hun? Eller besøke legen? Bruker du kondom? Hvis nei, begynn med det fordi det demper sensitiviteten. Anonymous poster hash: f4dc9...149 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Huff da. Stakkars deg. Tror ikke at det er normalt å komme under 30 sek. Spesielt når du ikke er jomfru. Kanskje prøve stillinger som ikke er like gode for deg, slik at du varer lengre? Eller runke før du kjører på med hun? Eller besøke legen? Bruker du kondom? Hvis nei, begynn med det fordi det demper sensitiviteten. Anonymous poster hash: f4dc9...149 Enig. Kan anbefale deg å lette på trykket (runke) før du skal være med kjæresten. Anonymous poster hash: 79f0e...f68
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Huff da. Stakkars deg. Tror ikke at det er normalt å komme under 30 sek. Spesielt når du ikke er jomfru. Kanskje prøve stillinger som ikke er like gode for deg, slik at du varer lengre? Eller runke før du kjører på med hun? Eller besøke legen? Bruker du kondom? Hvis nei, begynn med det fordi det demper sensitiviteten. Anonymous poster hash: f4dc9...149 Har prøvd en god del stillinger, men ingen som gjør det lettere å holde igjen. Brukte kondom en periode før, men kjærsten er ikke så begeistret på det. Men legen hørtes ut som en god ide, prøver hva som helst så lenge problemet forsvinner.Anonymous poster hash: 6f3bb...a18
WayOverrated Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Runk jevnlig, ta øvelser som styrker muskelen til å holde igjen(husker ikke hva det heter kegel eller noe sånn). Samme muskelen du bruker til å "kutte" strålen når du pisser. Ikke att jeg er noe ekspert på det her, men er ikke noe mentalt også kanskje?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Hei, jeg er en gutt på 18 år som har vært sammen med kjærsten min i snart et år og vi har det veldig bra sammen, men det er et problem og det er at jeg kommer for fort. Jeg pleier å holde rundt 30sekunder før jeg merker at jeg kommer, og da pleier jeg og dra den ut for å ta en pause, men det hjelper ikke.. Så det ender alltid opp med at vi bare stopper helt opp. Dette har også ført til at vi har mindre og mindre sex.. Noen som har noen tips for at jeg skal holde lenger? Trenger desperat tips, da jeg er redd for at hun til slutt går fra meg fordi jeg ikke greier å holde ut lenger..Anonymous poster hash: 6f3bb...a18 Mann deg opp til en ny runde? Tren opp musklene dine i underlivet? Herd penishodet sin følsomhet. Med dette mener jeg naturligvis at du må runke... Mye, og lenge! Jeg hadde denne teknikken altdor godt før.. Jeg kunne runke i 1 time om jeg ville det hvor trikset er å runke til du NESTEN kommer, så stoppe, knipe igjen og gjenta så lenge du orker. Start med si 5 min, så 10 så 15 osv. Til slutt har du nedsatt følsomhet og en muskel som gjør at du kan nestemme når du vil komme. Jeg overdreiv dette da jeg til slutt slet med å komme så jeg kunne knulle stakkars kjæresten min i halvannen time før jeg kom. Hun var helt utslitt etter sex og var svært sjeldent vi gjorde det da hun stort sett ikke orket det. Så for all del tren deg opp med måte! Nå som jeg har sluttet med det kommer jeg nokså raskt, ikke 30 sekunder raskt men snakker kanskje 5 min. Men det gjør ingenting for jeg har nå trent meg selv opp til at jeg kan holde på ereksjonen etter utløsning og er stort sett klar for pæå fortsette om hun ikke har kommet. Gir henne også en orgasme under forspill kun for å være sikker på at begge får nytelsen sin. Anonymous poster hash: a7ce7...e6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå