AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #41 Skrevet 31. juli 2015 Ja.. kan jo angre litt på det nå, men ville ikke virke for pushy mtp at vi nettopp hadde sett hverandre. Blir sprø, liker han vel litt for godt. Sender han meg en melding igjen skal jeg gå all in Anonymous poster hash: e24d4...281 Seriøst, slutt å overtolk alt og vær så usikker. Du har jo ikke tatt noe initiativ annet at du skrev at han måtte si ifra om dere skulle finne på noe? Det høres utrolig usikkert ut. hvorfor ikke bare spørre rett ut? Anonymous poster hash: 4d390...6d5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #42 Skrevet 31. juli 2015 Seriøst, slutt å overtolk alt og vær så usikker. Du har jo ikke tatt noe initiativ annet at du skrev at han måtte si ifra om dere skulle finne på noe? Det høres utrolig usikkert ut. hvorfor ikke bare spørre rett ut? Anonymous poster hash: 4d390...6d5 Hvordan usikkert..? Det var sånn han "inviterte" meg på tredje date også haha. Men ja, jeg skal skjerpe meg, ler av andre når de holder på sånn og her sitter jeg og er sikkert verre selv. Anonymous poster hash: e24d4...281
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #43 Skrevet 31. juli 2015 Hvordan usikkert..? Det var sånn han "inviterte" meg på tredje date også haha. Men ja, jeg skal skjerpe meg, ler av andre når de holder på sånn og her sitter jeg og er sikkert verre selv.Anonymous poster hash: e24d4...281 Du overtolker ALT. Om han har invitert deg på alle datene, så er det jo din tur? Anonymous poster hash: 4d390...6d5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #44 Skrevet 31. juli 2015 Du overtolker ALT. Om han har invitert deg på alle datene, så er det jo din tur? Anonymous poster hash: 4d390...6d5 Du svarte ikke på det jeg spurte om. Har jo invitert.Anonymous poster hash: e24d4...281
Gjest gjestvest Skrevet 31. juli 2015 #45 Skrevet 31. juli 2015 Nå tør jeg ikke si mer, føler ballen er hos han nå..tar han kontakt igjen får jeg prøve da ☺️ Tusen takk for svar alle sammen tsAnonymous poster hash: e24d4...281 Nei, det er ikke noe du kan gjøre nå. Det han sa var ikke akkurat positivt. * klem *
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #46 Skrevet 31. juli 2015 Du svarte ikke på det jeg spurte om. Har jo invitert.Anonymous poster hash: e24d4...281 Du må skrive en tråd på KG der du overtolker alt, nesten ikke tørr å skrive noe til han og blir redd bare han ikke spør om noe tilbake....? Vil du finne på noe med han, så spør og ikke sitt der å vent på at han skal gjøre det. Anonymous poster hash: 4d390...6d5
Gjest gjestvest Skrevet 31. juli 2015 #47 Skrevet 31. juli 2015 (endret) TS, nå har jeg lest alle disse innleggene om en viss misforstått samtale. Om denne samtalen har funnet sted etter at han har kontaktet deg, spurt hvordan det går, og du mener at den har rot i at han har nå blitt avvisende, det er ingenting som stopper deg fra å plukke opp telefonen, og rette opp i dette. Det er få urett som ikke kan rettes opp igjen. Ordets makt, den er kraftig. Og når den er underbygget av følelser, den er uslåelig. Plukk opp telefonen: Make it right. Det sagt, når vi tar kontakt, type spørsmål vi stiller vil også danne grunnlaget for hva slags svar vi vil kunne få. Da du stilte spørsmålet: " Si fra hvis du vil sees igjen ", var dette et likegyldig spørsmål. Selv om dette ikke var hensikten. Svaret var da naturligvis like likegyldig. Endret 31. juli 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #48 Skrevet 31. juli 2015 TS, nå har jeg lest alle disse innleggene om en viss misforstått samtale. Om denne samtalen har funnet sted etter at han har kontaktet deg, spurt hvordan det går, og du mener at den har rot i at han har nå blitt avvisende, det er ingenting som stopper deg fra å plukke opp telefonen, og rette opp i dette. Det er få urett som ikke kan rettes opp igjen. Ordets makt, den er kraftig. Og når den er underbygget av følelser, den er uslåelig. Plukk opp telefonen: Make it right. Det sagt, når vi tar kontakt, type spørsmål vi stiller vil også danne grunnlaget for hva slags svar vi vil kunne få. Da du stilte spørsmålet: " Si fra hvis du vil sees igjen ", var dette et likegyldig spørsmål. Selv om dette ikke var hensikten. Svaret var da naturligvis like likegyldig. Hvilken misforstått samtale tenker du på? er enig i at jeg burde formulert meg annerledes, men nå er det for sent, og jeg har ikke lyst å mase mer på han, ikke ringe heller.. venter heller til han eventuelt gir tegn på videre kontakt så får jeg holde hodet kaldt å ta det derfra ikke lett å være betatt! Anonymous poster hash: e24d4...281
amare Skrevet 31. juli 2015 #49 Skrevet 31. juli 2015 du, jeg for eksempel syns at sånne spørsmål dreper hele spenningen og at det blir mindre interessant å fortsette dessverre. men vi er jo ikke i hodet på han mannen, så man vet jo aldri. ikke tenk så fælt over det og ta det som det kommer
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #50 Skrevet 31. juli 2015 du, jeg for eksempel syns at sånne spørsmål dreper hele spenningen og at det blir mindre interessant å fortsette dessverre. men vi er jo ikke i hodet på han mannen, så man vet jo aldri. ikke tenk så fælt over det og ta det som det kommer Hæ? Hvilket spørsmål? Anonymous poster hash: e24d4...281
amare Skrevet 31. juli 2015 #51 Skrevet 31. juli 2015 Hæ? Hvilket spørsmål?Anonymous poster hash: e24d4...281 spørsmålet som TS hadde stillt! At henne håpet at henne ikke hadde skremt han bort..
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #52 Skrevet 31. juli 2015 spørsmålet som TS hadde stillt! At henne håpet at henne ikke hadde skremt han bort.. Det er jeg som er Ts åja... tror du det var den kommentaren som drepte alt for han? Kjipt.. Anonymous poster hash: e24d4...281
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #53 Skrevet 31. juli 2015 Skremt han bort med hva? Synes denne tråden er så utydelig fordi Ts vil ikke fortelle alt. Anonymous poster hash: b2145...e8b
Cuntzilla Skrevet 31. juli 2015 #54 Skrevet 31. juli 2015 (endret) Skal vi hjelpe å analysere meldinger så er det litt vanskelig når vi ikke vet hva du skremte han bort med, og ikke minst hva han svarte på det. Det er litt forskjell på: "Håper jeg ikke skremte deg med å fortelle at livsplanen min er å bli gift neste år og få fire barn som skal hete Sol, Måne, Sønnavind og Gressløk" og "Håper jeg ikke skremte deg med å fortelle at jeg er litt hekta på Tour de France og får med meg alt når det går" liksom. Eller var det den klassiske "håper jeg ikke skremte deg med alt snakket om eksen og hvor mye jeg har har brent meg på menn?". Eller bare intern humor, "håper jeg ikke skremte deg med mine mad skillz i scrabble?". Og svaret hans, det er jo det vi må plukke i fillebiter her om du vil at vi som sitter på KG og kjeder oss i kveld skal synse om hva fyren vil videre Endret 31. juli 2015 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #55 Skrevet 31. juli 2015 Skal vi hjelpe å analysere meldinger så er det litt vanskelig når vi ikke vet hva du skremte han bort med, og ikke minst hva han svarte på det. Det er litt forskjell på: "Håper jeg ikke skremte deg med å fortelle at livsplanen min er å bli gift neste år og få fire barn som skal hete Sol, Måne, Sønnavind og Gressløk" og "Håper jeg ikke skremte deg med å fortelle at jeg er litt hekta på Tour de France og får med meg alt når det går" liksom. Eller var det den klassiske "håper jeg ikke skremte deg med alt snakket om eksen og hvor mye jeg har har brent meg på menn?". Eller bare intern humor, "håper jeg ikke skremte deg med mine mad skillz i scrabble?". Og svaret hans, det er jo det vi må plukke i fillebiter her om du vil at vi som sitter på KG og kjeder oss i kveld skal synse om hva fyren vil videre Ja, huff.. jeg er litt redd for å bli kjent igjen men det var mer skremt bort med at jeg er dårlig i scrabble for å si det sånn føler ikke det nødvendigvis var avgjørende, men så ble jeg usikker nå... Anonymous poster hash: e24d4...281
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #56 Skrevet 31. juli 2015 hva betyr det? Dårlig i senga? Anonymous poster hash: b2145...e8b
Cuntzilla Skrevet 31. juli 2015 #57 Skrevet 31. juli 2015 Ja, huff.. jeg er litt redd for å bli kjent igjen men det var mer skremt bort med at jeg er dårlig i scrabble for å si det sånn føler ikke det nødvendigvis var avgjørende, men så ble jeg usikker nå...Anonymous poster hash: e24d4...281 Å, ikke meningen å gjøre deg usikker. Var det bare litt humor om en eller annen bagatell så var det nok ikke grunnen! Bare lurte på om det var seriøst ment fordi du hadde sagt noe som faktisk kunne skremt han bort, snakket ned deg selv e.l. Måten du skriver på minner meg litt om ei venninne som er fæl til å omtrent advare daten om alle mangler og svakheter hun mener hun har. Slik usikkerhet skremmer jo fort folk bort. Men en harmløs spøk gjør ikke det =)
Gjest gjestvest Skrevet 31. juli 2015 #58 Skrevet 31. juli 2015 Jeg begynner å lure på om det du har sagt du håper du ikke har skremt ham bort med er at du ikke har lett for å snakke om følelser. Det er ihvertfall det jeg har plukket opp fra deg her: Din reservasjon mot å selv avtale. Du mente at ballen måtte ligge hos ham, da det var han som hele tiden hadde avtalt, tatt initiativ. Måten du ordla deg da du tok kontakt. Dette var svært vanskelig for deg. Det var ingen følelser i det... Om dette er tilfellet, det er mange personer som ikke har lett for å snakke om følelser. Dette betyr ikke dog at de ikke kan vise det. Dette " forholdet " er såpass nytt at dere har ikke fått tid til å bli kjent nok til å komme hverandre nær, vise hverandre nærhet. Nå vet ikke vi detaljene rundt denne samtalen. Det er kun du som vet det. Jeg har rådet deg til å snakke med ham. Om du mener det er helt låst bør du la være. Om du lar være kun fordi du er redd kommer du til å angre.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #59 Skrevet 31. juli 2015 Jeg begynner å lure på om det du har sagt du håper du ikke har skremt ham bort med er at du ikke har lett for å snakke om følelser. Det er ihvertfall det jeg har plukket opp fra deg her: Din reservasjon mot å selv avtale. Du mente at ballen måtte ligge hos ham, da det var han som hele tiden hadde avtalt, tatt initiativ. Måten du ordla deg da du tok kontakt. Dette var svært vanskelig for deg. Det var ingen følelser i det...Om dette er tilfellet, det er mange personer som ikke har lett for å snakke om følelser. Dette betyr ikke dog at de ikke kan vise det. Dette " forholdet " er såpass nytt at dere har ikke fått tid til å bli kjent nok til å komme hverandre nær, vise hverandre nærhet. Nå vet ikke vi detaljene rundt denne samtalen. Det er kun du som vet det. Jeg har rådet deg til å snakke med ham. Om du mener det er helt låst bør du la være. Om du lar være kun fordi du er redd kommer du til å angre. Takk ❤️ Har lest innlegget ditt flere ganger nå og du traff en del punkter hos meg.. Takk for at du tok deg tid til å sette deg inn i problemstillingen min:) føler ikke det skjer så ofte her på kvinneguiden.. Du har mange gode poenger, skal tenke over hva du har skrevet og ta det med meg videre TS Anonymous poster hash: e24d4...281
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå