AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Fikk mld av en fyr jeg var på tredje date med dagen etter hvor han takket for gårsdagen og spurte hvordan det gikk. Jeg svarte at jeg hadde hatt det veldig fint på daten og hvordan det gikk og at jeg håpet (noe internt) ikke hadde skremt han vekk. Føler meldingen min viste tydelig at jeg gjerne vil treffe han igjen. Men når han svarte nevnte han ikke noe om at han ville sees igjen... Følte ballen lå hos han siden jeg så tydelig viste at jeg gjerne ville se han igjen i min mld.. :s jeg føler ikke jeg gidder å svare på mld hans fordi jeg er litt skuffet.. Ble jeg høflig avvist? Etter første og andre date var han veldig kjapt ute med mld om at han gjerne ville sees igjen.. Anonymous poster hash: e24d4...281
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Hva skrev han sist da? Anonymous poster hash: 4d390...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Han ville vel ikke sendt melding og takket for daten om han ikke ville ha videre kontakt. Ihvertfall det jeg ville tenkt. Anonymous poster hash: 0417a...bc0 9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Kanskje din tur med et konkret forslag om neste date?Anonymous poster hash: 98a2f...2df 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Litt tidlig å avtale neste date dagen etter. Han har jo sendt signal om at han er interessert. Slapp av. Anonymous poster hash: b2145...e8b 3
urenluren Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Jeg tror du overtenker det hele. Hvorfor ikke bare spørre om han vil bli med på date, og komme med forslag til hva? 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #8 Skrevet 30. juli 2015 Litt tidlig å avtale neste date dagen etter. Han har jo sendt signal om at han er interessert. Slapp av. Anonymous poster hash: b2145...e8b Han gjorde jo det de to forrige gangene:/ eller ikke direkte men skrev at han gjerne ville se meg igjen. TSAnonymous poster hash: e24d4...281
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #9 Skrevet 30. juli 2015 hva svarte han? Han bare kommenterte tilbake på noe jeg skrev, ikke noe mer :/ Anonymous poster hash: e24d4...281
Crobern Skrevet 30. juli 2015 #10 Skrevet 30. juli 2015 Han gjorde jo det de to forrige gangene:/ eller ikke direkte men skrev at han gjerne ville se meg igjen. TSAnonymous poster hash: e24d4...281 Om han skrev det de to andre gangene, så ønsker han kanskje at du skal si det først denne gangen? 7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #11 Skrevet 30. juli 2015 Om han skrev det de to andre gangene, så ønsker han kanskje at du skal si det først denne gangen? Jeg gjorde jo det på en måte ved å skrive at jeg hadde hatt det kjempefint og at jeg håpet han ikke ble skremt bort (av noe internt).. Føler det naturlige hadde vært at han svarte at han også hadde hatt det bra og at det må gjentas... Eller er jeg hysterisk nå?Anonymous poster hash: e24d4...281 1
Dricka Skrevet 30. juli 2015 #12 Skrevet 30. juli 2015 Hvis han ba deg ut de andre gangene synes jeg du skal gjøre det nå Han er sikkert usikker selv, selvom du virker interessert 1
Crobern Skrevet 30. juli 2015 #13 Skrevet 30. juli 2015 Jeg gjorde jo det på en måte ved å skrive at jeg hadde hatt det kjempefint og at jeg håpet han ikke ble skremt bort (av noe internt).. Føler det naturlige hadde vært at han svarte at han også hadde hatt det bra og at det må gjentas... Eller er jeg hysterisk nå? Anonymous poster hash: e24d4...281 Du er litt hysterisk, ja. Du overtenker dette veldig. Om du vil møte han igjen, så send han en melding, eller rett og slett ring han. Jeg fatter ikke at det skal være et slags "spill". Dette er ikke ment kun til deg, TS, men til andre som er på dater`n også. Så mye bortkasta tid og energi på å finne ut hva den andre tenker og mener. Spør da vel. Enten er det positivt eller så er det negativt. Da vet man ihvertfall. 8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #14 Skrevet 30. juli 2015 Han gjorde jo det de to forrige gangene:/ eller ikke direkte men skrev at han gjerne ville se meg igjen. TSAnonymous poster hash: e24d4...281 Hvis han bare hadde takket deg hadde det vært avvisning. Men han spurte også hvordan det gikk. Dette er videre kommunikasjon og ønske OM det. Det er mulig han skal bort eller noe. Det er derfor han ikke har spurt om å avtale noe. Du kan ikke vite. Du bekymrer deg for mye. Anonymous poster hash: b2145...e8b
Adara Skrevet 30. juli 2015 #15 Skrevet 30. juli 2015 Han bare kommenterte tilbake på noe jeg skrev, ikke noe mer :/Anonymous poster hash: e24d4...281 Hva skrev han akkurat ?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #16 Skrevet 30. juli 2015 Hva skrev han akkurat ? Jeg har ikke så lyst å skrive ordrett hva han skrev her... Litt flaut å bli gjenkjent:p Anonymous poster hash: e24d4...281 1
Adara Skrevet 30. juli 2015 #17 Skrevet 30. juli 2015 Jeg har ikke så lyst å skrive ordrett hva han skrev her... Litt flaut å bli gjenkjent:pAnonymous poster hash: e24d4...281 ah, jeg forstår
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #18 Skrevet 30. juli 2015 Du er litt hysterisk, ja. Du overtenker dette veldig. Om du vil møte han igjen, så send han en melding, eller rett og slett ring han. Jeg fatter ikke at det skal være et slags "spill". Dette er ikke ment kun til deg, TS, men til andre som er på dater`n også. Så mye bortkasta tid og energi på å finne ut hva den andre tenker og mener. Spør da vel. Enten er det positivt eller så er det negativt. Da vet man ihvertfall. Jeg vet..men føler meg så utrolig dum hvis jeg spør også har han kanskje prøvd å hinte og jeg ikke har tatt hintet.. Hadde gjort det lett hvis han hadde gitt meg bare et lite signal på at han var keen på det. Anonymous poster hash: e24d4...281
Crobern Skrevet 30. juli 2015 #19 Skrevet 30. juli 2015 Men kjære deg. Han har gitt deg et signal. Han har kontaktet deg. Dessuten er det ikke så lett å fange opp hint.Det er derfor det er best å si ting rett ut. Dette burde han skjønne. Du kan si dette til han: "Hei det er xxx, som ringer. Jeg er usikker på hva du vil, men jeg vil veldig gjerne møte deg igjen." Da får han beskjed om hva du vil, uten at han må sitte og lure på hva som skjer. En av dere må ta stegene. La det være deg, og vis at du har selvtillit og "guts" til spørre rett ut.
Gjest gjestvest Skrevet 30. juli 2015 #20 Skrevet 30. juli 2015 Hei TS Du sier at dere har hatt tre date. Han har på eget initiativ tatt kontakt, takket for siste date, videre har han stilt spørsmål om hvordan det går med deg. Dette er å gi uttrykk for interesse, at han vil fortsette kontakten med deg. Det kan ikke være slik, det kan heller ikke forventes at en i all evighet skal avtale date på denne måten. Selv om en så veldig gjerne skulle ønske det. En må på et tidspunkt tilbake til normalen. Kall det den brutale virkeligheten. Det er selvfølgelig slik i begynnelsen, men det må en eller annen gang ta slutt. Han har gitt signaler om at det vil bli flere date. Du trenger ikke å være engstelig. Du må bare være tålmodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå