Gå til innhold

Anal

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp! Jeg og kjæresten min ble litt intime i stad, og in the heat of the moment sa han at han ville stikke en finger opp i rumpa mi.  :rodme:  Jeg ble helt paff. Er dette vanlig? Jeg vil ikke ha noe som helst opp i rumpa mi. Hvordan skal jeg si dette uten å ødelegge stemningen helt? 

Anonymous poster hash: fb00b...7c1
Videoannonse
Annonse
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet (endret)

Stikk fingeren din oppi rompa hans.

Problem = solved.

Neida, men hvis du ikke vil ha noe oppi der så bare sier du ifra at du ikke er klar for/vil prøve anal og det burde vel han forstå?

Endret av Uchiha Madbrah
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Kan du ikke prøve å slippe deg litt løs da? :) 

Og om ikke, så bare si at du ikke er så keen på det, kansje du kan prøve seinere når du er litt mer forberedt. (Og da kan du jo bare si seinere at du ikke vil!) 

Så uvanlig er det nokk heller ikke, tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

har møtt flere som vil det, å hvis du slapper av så kan det være fantastisk å bli penetrert i vagina mens man har en fing i rumpa... en anderledes følelse ,men fantastisk godt!

Anonymous poster hash: e3057...b98
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke prøve å slippe deg litt løs da? :)

Og om ikke, så bare si at du ikke er så keen på det, kansje du kan prøve seinere når du er litt mer forberedt. (Og da kan du jo bare si seinere at du ikke vil!) 

Så uvanlig er det nokk heller ikke, tror jeg. 

har møtt flere som vil det, å hvis du slapper av så kan det være fantastisk å bli penetrert i vagina mens man har en fing i rumpa... en anderledes følelse ,men fantastisk godt!

Anonymous poster hash: e3057...b98

Jeg vet ikke helt om jeg uttrykte meg helt klart. Jeg ønsker ikke å få noe opp i rumpa, verken nå eller senere. 

• Liker 2
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg uttrykte meg helt klart. Jeg ønsker ikke å få noe opp i rumpa, verken nå eller senere. 

Nå skrev jeg også hva du kunne si for å slippe unna, uten å ødelegge stemningen helt. 

Skrevet

Si stopp eller nei og gjør det klart at du ikke ønsker en finger eller noe annet oppi rumpa. Hvis han er noe til kar godtar han dette.

AnonymBruker
Skrevet

Bare å si fra det. Eller ennå bedre, snakk på forhånd om hva dere liker så slipper man kleine opplevelser i senga. 

Selv er jeg mann og skal aldri ha analsex, og aldri prøvd det heller. Man er ikke et dyr heller og man klarer å begrense seg litt :)

Anonymous poster hash: 18456...383
Skrevet

Det er helt normalt å fantasere om det, ønske det og å faktisk gjøre det. Men det er også helt normalt å ikke ha lyst. Da sier du det, for eksempel; "nei, vet du, det har jeg ikke spesielt lyst til å gjøre. Kanskje det er noe annet vi kan utforske sammen som begge har lyst til?"

Gjest Chloe87
Skrevet

Bare si det som det er, dette er ikke noe som tenner deg.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Jeg får vel bare kvinne meg opp og si det som det er, men jeg kjenner jeg gruer meg litt. Det er litt kjedelig å si ifra om at man ikke vil noe som den andre parten tenner mye på. Men det er jo viktig å kjenne sine egne grenser. TS. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det minner meg om en scene fra peep show, når jez sier til daten sin at hun godt kan få stikke en finger opp i rompa hans om hun vil. tror jeg skal dra den selv neste gang.

Anonymous poster hash: b2829...d23
Skrevet

Man er ikke et dyr hellerAnonymous poster hash: 18456...383

Jo, det er man. :)

On topic:

Kommunikasjon er essensielt for mennesker, bruk det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...