Gå til innhold

Flytoget - Sandvika til Oslo Lufthavn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei,

Er det noen som har tatt den tidligste bussen denne uka? Togene går ikke, og jeg hadde siktet meg inn på kl 04:01 i morgen. Jeg sjekket to ganger på deres nettsider for å forsikre meg om denne avgangen. Nå skal jeg sjekke en siste gang for å bekrefte, og da eksisterer ikke denne avgangen på nettsidene! Når jeg sjekker på appen, så finnes den... Vil høre om noen har tatt bussen i det siste som har tatt denne tidligste og vet den finnes?

Anonymous poster hash: a6d1d...b21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei,

Er det noen som har tatt den tidligste bussen denne uka? Togene går ikke, og jeg hadde siktet meg inn på kl 04:01 i morgen. Jeg sjekket to ganger på deres nettsider for å forsikre meg om denne avgangen. Nå skal jeg sjekke en siste gang for å bekrefte, og da eksisterer ikke denne avgangen på nettsidene! Når jeg sjekker på appen, så finnes den... Vil høre om noen har tatt bussen i det siste som har tatt denne tidligste og vet den finnes?

Anonymous poster hash: a6d1d...b21

Kan Flybussekspressen fra Bekkestua være et alternativ? Tok selv 1 avgang 04.05 her for 2 uker siden. Så den går ihvertfall, men da må du til Bekkestua.

Kan desverre ikke svare for buss for flytog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...