AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Hei hei, Er det noen som har tatt den tidligste bussen denne uka? Togene går ikke, og jeg hadde siktet meg inn på kl 04:01 i morgen. Jeg sjekket to ganger på deres nettsider for å forsikre meg om denne avgangen. Nå skal jeg sjekke en siste gang for å bekrefte, og da eksisterer ikke denne avgangen på nettsidene! Når jeg sjekker på appen, så finnes den... Vil høre om noen har tatt bussen i det siste som har tatt denne tidligste og vet den finnes? Anonymous poster hash: a6d1d...b21
Kjetil E Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Hei hei, Er det noen som har tatt den tidligste bussen denne uka? Togene går ikke, og jeg hadde siktet meg inn på kl 04:01 i morgen. Jeg sjekket to ganger på deres nettsider for å forsikre meg om denne avgangen. Nå skal jeg sjekke en siste gang for å bekrefte, og da eksisterer ikke denne avgangen på nettsidene! Når jeg sjekker på appen, så finnes den... Vil høre om noen har tatt bussen i det siste som har tatt denne tidligste og vet den finnes? Anonymous poster hash: a6d1d...b21 Kan Flybussekspressen fra Bekkestua være et alternativ? Tok selv 1 avgang 04.05 her for 2 uker siden. Så den går ihvertfall, men da må du til Bekkestua. Kan desverre ikke svare for buss for flytog.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå